Monday, February 14, 2011

افزایش شمار تظاهرات‌کنندگان و نیروهای امنیتی در خیابان‌های تهران

افزایش شمار تظاهرات‌کنندگان و نیروهای امنیتی در خیابان‌های تهران


جرس: با نزدیک شدن به زمان اعلام شده برای راهپیمایی روز ۲۵ بهمن، لحظه‌ به‌ لحظه بر جمعیت مردم در خیابان‌ها از یک سو و تعداد ماموران امنیتی و گارد ویژه از سوی دیگر افزوده می‌شود.



به گزارش رسیده به جرس، از شهرک اکباتان خبر می‌رسد که مردم در دسته‌های ۱۵ تا ۲۰ نفره به سمت میدان آزادی در حرکت‌ هستند.



همچنین از چهار راه ولیعصر، اطراف میدان توپخانه و میدان فردوسی خبر می‌رسد که شمار نیروهای امنیتی و همچنین شمار مردم رو به افزایش است.



در همین حال، چند شاهد عینی از تهران با اشاره به افزایش حضور نیروهای انتظامی از حوالی بعدازظهر، از حضور نیروهای امنیتی سیاه پوش در تقاطع کریمخان- حافظ - نجات الهی خبر داده اند. این مشاهدات حاکی از تردد ماشین‌های مخصوص گارد ویژه در تقاطع کریمخان- حافظ وورودی های شمالی خیابان انقلاب خبر داده اند.



یکی از شاهدان عینی به خبرنگار ما گفت: حضور نیروهای انتظامی موتور سوار در اطراف میدان انقلاب و دانشگاه تهران زیاد است. اما برخلاف معمول تاکنون هیچ گزارشی از بدرفتاری آنان مشاهده نشده است.



بر اساس گزارش رویترز، نیروهای انتظامی ورودی‌های ایستگاه‌های مترو در خیابان ولیعصر را بسته‌اند. این در حالی است که از صبح امروز اخباری مبنی بر اختلال در تردد مترو مخابره شده است.



از سوی دیگر به گزارش ندای سبز آزادی، ساعتی پیش تجمع بزرگی از مردم در میدان صادقیه تهران شکل گرفت. حضور مردم در این میدان بسیار بالاست.

No comments:

Post a Comment