Monday, February 7, 2011

مشاور احمدی نژاد: رفسنجانی باید حمایت از پسرش را قطع کند/ قوه قضائیه نمی‌تواندبا مهدی هاشمی‌برخورد کند

مشاور احمدی نژاد: رفسنجانی باید حمایت از پسرش را قطع کند/ قوه قضائیه نمی‌تواندبا مهدی هاشمی‌برخورد کند


به گزارش مهر در قم، غلامحسین الهام شامگاه یکشنبه در سلسله نشست‌های بصیرت که در مسجد اهل البیت قم در خصوص دستگیری مهدی هاشمی و محاکمه وی گفت: این کار نیز ظاهرا همانند موضوع دانشگاه آزاد به سال‌های آینده که وقتی احمدی‌نژاد سرکار نیست موکول خواهد شد.



وی با بیان اینکه قوه قضائیه نمی‌تواند با مهدی هاشمی برخورد کند افزود: وی متهمی فراری است که پدر این متهم باید نقش حمایتی خود را از وی قطع کند و با صراحت اعلام کند و از فرزند خود بخواهد که وارد کشور شود تا اگر شکایتی بر علیه او است به شکایتش رسیدگی شود تا بدین ترتیب در مورد بی‌گناه بودنش دل مردم نیز نسبت به او صاف شود.



الهام در پایان ابراز داشت: اگر قوه قضائیه در خصوص افرادی مثل مهدی هاشمی با قاطعیت بیشتری برخورد می‌کرد دیگر امروز عده‌ای برای 22 بهمن امسال بیانیه نمی‌دادند و سر افکنده و شرمنده بودند نه اینکه از موضع طلبکارانه حرف بزنند.



کارکرد مجمع تشخیص مصلحت رویکرد حزبی نداشته باشد



الهام با بیان اینکه موضوع حضور و یا عدم حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند به حل مشکلاتی این چنینی کمک کند افزود: باید از قالب تنگ حزبی و گروهی بیرون بیاییم و به اختیارات در چهارجوب قانونی خود بازگردیم اما در حال حاضر در مجمع گویی جریانی تصمیم می‌گیرد و بنا دارد تا آخر تصمیم خود را به کرسی بنشاند.



الهام بدون آنکه نامی از حزبی ببرد با بیان اینکه کارکرد مجمع را نباید به رویکرد حزبی تبدیل کرد افزود: متأسفانه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام رأس جریانی است که می‌خواهد سر به تن دولت نباشد و هیچ مصلحتی بالا‌تر از نبودن دولت برای رئیس مصلحت نظام وجود ندارد.

No comments:

Post a Comment