Friday, February 11, 2011

تهديد و توهين مادر ندا آقاسلطان از سوي عوامل وزارت اطلاعات

تهديد و توهين مادر ندا آقاسلطان از سوي عوامل وزارت اطلاعات


*بازداشت و بلاتکلیفی پیمان روشن ضمیر، سردبیر تارنمای هفت تیر

تهديد و توهين مادر ندا آقاسلطان از سوي عوامل وزارت اطلاعات



كانون حمايت ازخانواده هاي جان باختگان و بازداشتي ها :در وحشت از تاثيرگذاري خانواده هاي جانباختگان و بازداشتي ها بر روي مردم و جوانان بخصوص در ايام بزرگداشت انقلاب دسطلنتي, تهديد و توهين اعضاي اين خانواده ها, افزايش يافته است. در اين باره, بسياري از خانواده ها به ادارهاطلاعات و يا ارگان هاي قضايي فراخوانده شده اند و مورد تهديد قرار گرفته اند. در اين باره مي توان به مادر ندا آقاسلطان, از جان باختگان راه آزادي كه در جريان تظاهرات مردم در آغازين روزهاي ناآرامي هايبعد از انتخابات جان خود را از دست داد اشاره كرد. اين مادر داغدار, تاكنون بارها از سوي يكي از اعضاي دستگاه اطلاعات وابسته به حكومت به نام عباس كارگر جاويد, مورد توهين

قرار گرفته است؛ به نحوي كه اكنون به صراحت اعلام داشته است كه در صورت وجود چنين شخصي در دادگاه, در آن جلسه حضور نمي يابد.

آنچه لازم به ذكر است اينكه, تهديد و توهين خانواده هاي جان باختگان, امري ناشناخته نيست و اقدامي نيست كه به تازگي از سوي دولت انجام گرفته باشد.

اين كار, بارها در مورد خانواده آقاسلطان تكرار شده است. خانواده داغدار آقاسلطان بارها و به انحاي مختلف مورد تهديد و توهين قرار گرفته اند, آنچه كه مطابق هيچيك از ميثاق ها و معيارهاي حقوق انساندوستانه بين المللي, قابل

قبول و پذيرش نيست.



بازداشت و بلاتکلیفی پیمان روشن ضمیر، سردبیر تارنمای هفت تیر



پیمان روشن ضمیر، وبلاگ نویس و سر دبیر تارنمای هفت تیر با گذشت بیش از یک ماه از بازداشت به صورت بلاتکلیف در زندان کارون اهواز بسر می برد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، این وبلاگ نویس در تاریخ 13 دی ماه سالجاری توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در مقابل منزلش در اهواز بازداشت شده و به مدت 30 روز در انفرادی بسر برده است.

نامبرده طی روزهای اخیر به بند 6 زندان کارون اهواز منتقل و همچنان در بازداشت موقت بسر می برد.

No comments:

Post a Comment