Tuesday, March 15, 2011

70 سطل زباله سوخت

70 سطل زباله سوخت


*مصدوميت هشت نفر و مرگ يك تن در حوادث امروز

70 سطل زباله سوخت



سازمان آتش نشانی از به آتش کشیده شدن 70 سطل زباله در پایتخت خبر داد و گفت: تعداد حوادث تهران در چهارشنبه آخر سال به 118 مورد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان آتش نشانی اعلام کرد تا ساعت 20:15 دقیقه امشب به 118 مورد افزایش یافت که این تعداد حادثه شامل 70 مورد آتش سوزی سطل زباله، 34 مورد ضایعات، 11 اصله درخت و سه مورد حادثه ناشی از انفجار ترقه گزارش شده که در جریان این حوادث سه نفر از شهروندان آسیب دیدند.



مصدوميت هشت نفر و مرگ يك تن در حوادث امروز



رييس اورژانس كشور با اعلام اين كه تاکنون هشت تن به علت انفجار موادمحترقه دچار سوختگي و آسيب‌پوستي شدند گفت: يك نفر نيز در اثر انفجار در مهاباد جان باخت.

دكتر «غلامرضا معصومي» دقايقي پيش از مخابره اين خبر در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بيان كرد: ظهر سه‌شنبه امدادگران اورژانس تهران از طريق تماس شهروندي با سامانه 115 در جريان وقوع انفجاري در ميدان گل‌هاي تهران قرار گرفتند.

وي افزود: امدادگران با حضور در صحنه حادثه با پيكر خون‌آلود پسرجواني روبرو شدند كه به علت انفجار موادمحترقه دستانش به شدت آسيب ديده بود.

به گفته رييس اورژانس كشور، به احتمال زياد اين فرد به علت شدت جراحات وارده دستانش را از دست خواهد داد.

معصومي با بيان اينكه امروز وقوع انفجار مواد محترقه دست‌ساز نيز در مهاباد گزارش شده است، به ايسنا گفت: براساس اين گزارش هفت نفر مجروح و يك نفر نيز جان خود را از دست داده است.

No comments:

Post a Comment