Friday, March 11, 2011

اخطارهای پی در پی پلیس هراسیده و نگران:

اخطارهای پی در پی پلیس هراسیده و نگران:


خانواده‌ها در چهارشنبه‌سوری باید در کنار فرزندان‌شان باشند

ایسنا: فرمانده انتظامی استان تهران و البرز با تاکید بر این مطلب که پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: مردم در چهارشنبه آخرسال از موادمحترقه استاندارد استفاده کنند.



سردار علیرضا اکبرشاهی روز پنجشنبه در حاشیه همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان تهران و البرز، افزود: همایش یک روزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را با حضور استاندار استان البرز و سایر مسئولان برگزار کردیم.



وی در مورد هدف از برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش مروری بر عملکرد یک ساله کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و برنامه‌ریزی‌ برای سال آینده است.



فرمانده انتظامی استان تهران و البرز با اشاره به آغاز طرح نوروزی تصریح کرد: ماموران انتظامی این دو استان ماموریت فوق‌العاده‌ای را در پی دارند که باید در حوزه اجرایی این برنامه‌ریزی‌ها را به آنان ابلاغ کنیم.



به گفته اکبر شاهی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به دلیل حجم بالای مراجعه مردم پرکارترین قسمت انتظامی فرماندهی هستند و سرانگشتان عملیاتی پلیس بشمار می‌آیند.



وی با بیان اینکه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خاکریز اولیه نیروی انتظامی محسوب می‌شوند یادآور شد: برای امنیت و موفقیت کلانتری‌ها باید برنامه‌ریزی‌ ویژه‌ای در نظر گرفته شود.



وی در مورد چهارشنبه آخر سال نیز با تاکید بر اینکه رویکرد پلیس اجتماعی است ادامه داد: پلیس به هیچ عنوان با شادی مردم مخالفتی ندارد، اما به صورت کاملا جدی با بر هم‌زنندگان نظم‌عمومی برخورد خواهد کرد.



فرمانده انتظامی استان تهران و البرز افزود: با توجه به هماهنگی‌هایی که با دستگاه قضایی صورت گرفته است، با بر هم‌زنندگان آسایش و آرامش مردم برخورد قانونی خواهد شد و با توجه به سیر مراحل قضایی و اداری پرونده‌ این افراد ممکن است بر هم‌زنندگان امنیت‌عمومی در چهارشنبه آخرسال تا پایان تعطیلات میهمان ما باشند.



اکبرشاهی افزود: خانواده‌ها در چهارشنبه آخرسال باید در کنار فرزندان خود باشند و از وسایل محترقه‌ای که زیر نظر وزارت دفاع تولید شده و در بازار موجود است، استفاده کنند.

No comments:

Post a Comment