Tuesday, March 15, 2011

خبرهای کوتاه/ چهارشنبه سوری

خبرهای کوتاه/ چهارشنبه سوری


دانشجو آنلاين: در ساعت 1430 سطل هاي آشغال جمع آوري شده توسط نيروهاي رژيم در خيابان پيروزي جهت جلوي گيري از آتش زدن آنها توسط جوانان ديده شده است.



آژانس ايران خبـــــــــــــر:در هراس از ناآرامي هاي چهارشنبه سوري, از ساعت 2ظهر هليكوپترهاي نيروي انتظامي تهران در آسمان به پرواز درآمده اند.

ورودي پرديس مركزي دانشگاه تهران بسته شده است. به دانشجويان اجازه ورود داده نمي شود. در مقابل تربيت مدرس هم نيرو چيده شده است

صداي انفجار زيادي در تهران به گوش مي سد. از همه نقاط به طور پراكنده صداي انفجار شنيده مي شود. در حال حاضر بيشتر نارنجك صوتي است كه توسط جوانان منفجر مي شود. از منطقه غرب و مركز و شمال صدا به گوش مي رسد. مزدوران كلافه شد ه اند.



تحول سبز: بار دیگر حضور گسترده نیروهای امنیتی در خیابانهای تهران چهره این شهر را عوض کرده و تبدیل به یک فضای کاملا امنیتی نموده است.

به گزارش خبرنگار تحول سبز، بعد از ظهر امروز خیابانهای تهران بار دیگر شاهدحضور مردم در خیابانها بوده و این امر سبب شده بار دیگر نیروهای امنیتی جهت جلوگیری از تجمع و سرکوب معترضین در خیابانهای تهران حضور ی گسترده داشته باشند.

گزارش های ارسالی حاکیست، در میدان انقلاب، محدوده پل چوبی، چهار راه ولیعصر، حوالی نواب و میدان توحید نیروهای امنیتی حضور چشمگیری داشته ضمن اینکه گارد موتوری در خیابانهای تهران نیز حضور دارد.

No comments:

Post a Comment