Wednesday, March 23, 2011

نوه خمینی بازداشت كروبي و موسوي را محكوم کرد

نوه خمینی بازداشت كروبي و موسوي را محكوم کرد


سحام نيوز: شب گذشته سيد ياسر خميني نوه خميني در ديدار با علي كروبي، بازداشت آقايان كروبي و موسوي به همراه همسرانشان را به شدت محكوم نمود. به گزارش سحام نيوز، محمد تقي كروبي در سايت شخصي خود خبر از ديدار شب گذشته ياسر خميني با علي كروبي كه به تازگي از زندان آزاد شده است را نقل كرده و آورده است: دیشب برای دیدن برادرم علی به منزل وی رفته بودم. تعدادی از دوستان نیز برای دیدن وی آمده بودند. هنگامیکه قصد رفتن داشتم حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی به اتفاق همسر محترم شان برای دیدن و دلجویی از علی که در آستانه نوروز از زندان آزاد شده بود، تشریف آوردند. این روزها هر جا که می رویم سخن از حصر و یا بازداشت والدین، مهندس موسوی و همسر محترم شان مطرح می گردد.



فرزند دوم مهدي كروبي در ادامه شرح اين ديدار نوشت: بعد از کمی صحبت و دلجویی از علی، طبق روال این روزها سخن از وضعیت والدین مطرح گشت. حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی به شدت از وضعیت بوجود آمده برای دو خانواده کروبی و موسوی ناراحت بودند و از اینکه در نوروز امسال نمی توانند به دیدار پدر بروند، گله مند بودند. فرزند امام در سخنانی از جایگاه پدر در نزد امام، خدمات وی به کشور و انقلاب و نیز تلاش های ارزشمند ایشان در جهت حفظ آرمان های شهدا و اصول انقلاب سخن گفتند و به زیبائی از وی تجلیل کردند. فرزند دوم یادگار امام در ادامه سخنان خود حصر و یا بازداشت ابداعی دو یار صدیق امام به اتفاق همسرانشان که تا پایان عمر همواره مورد توجه بنیانگذار نظام بودند را بشدت محکوم کردند و آن را امری غیر قابل قبول دانستند. ایشان همچنین اظهار امیدواری کردند که در سال 1390 شاهد روند حاکمیت قانون و بهره گیری از تعقل و تفکر در برخورد با مردم، فعالان سیاسی و نیز قدمای انقلاب باشیم.



لازم به ذكر است علي كروبي سه روز پيش توانسته بود با حضور نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي با والدين خود ديدار داشته باشد. اين دومين ديدار فرزندان كروبي با والدينشان از آغاز بازداشت آنان مي باشد.

No comments:

Post a Comment