Monday, April 4, 2011

جبهه مقابله با ایران

جبهه مقابله با ایران


در عربستان تشکیل جلسه داد





شورای همکاری خلیج فارس شب گذشته، با هدف بررسی دخالت های سپاه پاسداران درامور داخلی کشورهای خلیج فارس تشکیل جلسه فوق العاده داد. در این جلسه وزرای خارجه کشورهای عضو این شورا شرکت کردند.



حاکم کویت و سلطان بحرین، دو مدعی بزرگ دخالت سپاه پاسداران در امور منطقه، تشکیل شبکه های جاسوسی نظامی بویژه در کویت و انتقال اسلحه و مهمات به بحرین اند. محاصره و سپس تصرف بیمارستانی که کمیته امداد موتلفه اسلامی در بحرین ساخته و متعاقب آن، انتشار تصاویر صندوق های سلاح و مهمات ساخت جمهوری اسلامی که از زیر زمین این بیمارستان بیرون کشیده شد، اکنون بعنوان یک سند در اجلاس شورای همکاری خلیج فارس مطرح شده است. همچنان که گزارش مشروح کویت از کشف شبکه جاسوسی جمهوری اسلامی و اعترافات دستگیر شدگان، سند دیگری است که در این جلسه مطرح شده است. سلطان بحرین مدعی است که سپاه به جای دارو و تجهیزات پزشکی، سلاح و مواد انفجاری به بیمارستان موتلفه در بحرین منتقل کرده و زیر زمین این بیمارستان جاسازی کرده است.



این اجلاس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی تشکیل شده و در آن اعلامیه ها و سخنرانی ها و اعلام مواضع مجلس درباره بحرین نیز بعنوان اسناد دخالت در امور داخلی بحرین در دستور بررسی قرار گرفته است.



همزمان با انتشار این خبر تشکیل این اجلاس، رهبر جمهوری اسلامی نیز با فرماندهان سپاه و ارتش تشکیل جلسه داد و برای آنها سخنرانی کرده و تحلیل خود از حوادث و رویدادهای منطقه را ارائه داد، که در واقع ابلاغ نظرات و دیدگاه های وی بود و نه تحلیلی که حاصل یک کار تحقیقی مستقل از سیاست نظامی و اتمی علی خامنه ای باشد. وی در این دیدار از سیاست اتمی خود دفاع کرد!

No comments:

Post a Comment