Saturday, April 23, 2011

جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد و رئیس ایرنا : حملات به دولت می‌تواند مقدمه براندازی باشد

جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد و رئیس ایرنا : حملات به دولت می‌تواند مقدمه براندازی باشد


دیگربان : علی‌اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد تداوم حملات «ناجوانمردانه» به دولت دهم از سوی حامیان علی خامنه‌ای می‌تواند «مقدمات اجرای یک طرح براندازانه باشد.»



آقای جوانفکر در سرمقاله روز شنبه (سوم اردیبهشت) روزنامه ایران از مقام‌های قضایی خواسته که به سکوت معنادار خود در برابر «تهمت‌ها، توهین‌ها و هنجارشکنی‌ها» علیه دولت پایان دهند.



مشاور احمدی‌نژاد در ادامه یادداشت خود به جریانی اشاره کرده که «به شدت مایل است دوره مشعشع خدمتگزاری در دولت احمدی‌نژاد را به طور کلی از تاریخ انقلاب اسلامی حذف نماید.»



جوانفکر نوشته که این جریان٬ نزدیکان محمود احمدی‌نژاد را «عناصری فاسد، منحرف، فتنه‌گر، فراماسونر، مخالف ولایت فقیه و... می‌نامد.»



به نوشته مدیرعامل ایرنا «نمی‌توان از نظر دور داشت که تداوم این هجمه ناجوانمردانه به دولت، خواسته یا ناخواسته می‌تواند فراهم کننده مقدمات اجرای یک طرح براندازی باشد.»



وی در یخش دیگری از یادداشت خود به جنجال‌ها درباره ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات اشاره کرده و نوشته که حامیان علی خامنه‌ای مانع از برکناری وی شده‌اند.



هفته گذشته محمود احمدی‌نژاد در اقدامی غیر منت‍ظره حیدر مصلحی را از وزارت اطلاعات برکنار کرد که این تصمیم رئیس دولت دهم با مخالفت رهبر جمهوری اسلامی مواجه شد.



اختلاف خامنه‌ای و احمدی‌نژاد بر سر ادامه کار مصلحی جنجال‌های بسیاری به همراه داشته٬ به طوری که در این جنجال هفت سایت حامی دولت فیلتر و از دسترس خارج شدند.



حامیان رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم در هفته‌های اخیر بار‌ها حملات گسترده‌ای علیه یکدیگر ترتیب داده‌اند که به نظر می‌رسد حامیان احمدی‌نژاد مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

No comments:

Post a Comment