Thursday, April 7, 2011

گزارش متفاوت انصار حزب‌الله از سفر احمدی‌نژاد به کرمانشاه: استاندار باید برکنار شود

گزارش متفاوت انصار حزب‌الله از سفر احمدی‌نژاد به کرمانشاه: استاندار باید برکنار شود


انصار حزب‌الله کرمانشاه گزارش کرده که احمدی‌نژاد برای فرار از پاسخگویی به معترضان٬ حاضر نشد مسیر استقبال از کاروان هیات دولت را بپیماید.



این گروه فشار اعلام کرده که معترضان خواستار برکناری استاندار کرمانشاه هستند اما احمدی‌نژاد به خواسته‌های آنها بی‌توجه است.



آن‌طور که انصار حزب‌الله اعلام کرده است در دیدار احمدی‌نژاد با مردم کرمانشاه نیز درگیری‌های بین عوامل استاندار با خانواده شهدا رخ داده است.



بخشهایی از این گزارش :



بنرهها و پلاکاردهای بزرگ مردم معترض کرمانشاه نسبت به وقایع تأسفبار اخیر حاوی نوشته های ذیل بود: تنها استاندار دوم خردادی در دولت اصولگرا چرا؟؟!!، حمله به ستاد انتخاباتی شما توسط عوامل استاندار مشارکتی، چرا؟؟!!، سرکوب صدای انتقاد توسط استاندار در دولت اصولگرای شما چرا؟؟!! سایتهای ارزشی یکی پس از دیگری فیلتر می شوند؟؟! و...، همچنین نمونه عکس مشهور استاندار با موی روغن زده و ریش پرفسوری و...؟! که مربوظ به مدتی پیش از انتصاب وی در سمت استانداری بود نیز در چندین بنر جهت استحضار رئیس جمهور به نمایش گذاشته شد که زاویه کوچکی از این عکسها در خبرگزاری های ایسنا، فارس و ساینهای مهم کشور پوشش داده شد.



همچنین عصر امروز نیز درگیری تأسفباری در محل برگزاری جلسه رئیس جمهور با خانواده های شهدا صورت گرفت.



این درگیری هنگامی صورت گرفت که در تداوم اقدامات زشت و خلاف عدالت برخی مسؤلین استان، مانع ورود عده ای از خانواده های شهدا و ایثارگران شدند که برخی از اینها مادران دو شهید استان بودند؟؟!!

No comments:

Post a Comment