Sunday, May 29, 2011

آزادی بازداشتیهای دفن حجازی جز6نفر

آزادی بازداشتیهای دفن حجازی جز6نفر


دادستان تهران گفت: افرادی كه در مراسم تشییع و خاكسپاری ناصر حجازی دستگیر شده اند به لحاظ شركت در این مراسم نبود بلكه عده محدودی به اتهام اخلال در نظم دستگیر شدند.



به گزارش واحد مركزی خبر، جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادگاه و دادسرای انقلاب در جمع خبرنگاران افزود: در مراسم تشییع و خاكسپاری ناصرحجازی دروازه بان اسبق تیم ملی ،پلیس عده ای را به اتهام اخلال در نظم عمومی و شعارهای نامناسبی كه داده بودند دستگیر كرد كه به غیر از شش نفر بقیه آزاد شدند.



دادستان تهران در باره آخرین وضعیت متهمان "سی دی ظهور نزدیك" است افزود: یكی از متهمان این پرونده آزاد شد و دو متهم دیگر همچنان در بازداشت است.



دادستان تهران گفت: البته در باره منابع مالی تهیه و پخش این سی دی و كسانی كه در تولید و توزیع آن نقش داشتند كماكان تحقیقات ما ادامه دارد و در حال حاضر دو متهم در این خصوص در بازداشت هستند كه اتهامشان نیز در حوزه تولید و توزیع این سی دی هاست.



جعفری دولت آبادی در باره خروج خانم دكتر فاطمی از ایران نیز كه سؤال یكی از خبرنگاران بود گفت: تحقیقات درباره این پرونده به پایان رسیده بود و از لحاظ قضایی نیز وی ممنوع الخروج نبود بنابراین می توانست از كشور خارج شود.

No comments:

Post a Comment