Sunday, May 29, 2011

نامه ۱۱ نماینده به لاریجانی برای جلوگیری از ادامه تخلفات احمدی‌نژاد

نامه ۱۱ نماینده به لاریجانی برای جلوگیری از ادامه تخلفات احمدی‌نژاد


عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که بر اساس نظر مستدل و قاطع شورای نگهبان حضور احمدی نژاد در وزارت نفت به عنوان سرپرست این وزارتخانه کاملا غیرقانونی است، گفت: یازده نفر از اعضای کمیسیون‌های مختلف مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس، خواستار جلوگیری از ادامه قانون‌گریزی‌های رئیس‌جمهوری شده‌اند.



به گزارش خانه ملت ، سیدعلی ادیانی‌راد افزود: بی‌اعتنایی به قانون و تفسیر شورای نگهبان و اصرار غیرقانونی و توجیه‌ناپذیر احمدی‌نژاد بر سرپرستی وزارت نفت، تعجب همه مسئولان متعهد کشور را بر انگیخته است.



نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: رئیس‌جمهوری نباید تصور کند که اختیارهای فراقانونی دارد.



وی ادامه داد: یازده نفر از اعضای کمیسیون انرژی با استناد به ماده ۳۳ آیین‌نامه داخلی مجلس، نامه‌ای را خطاب به رئیس مجلس نوشته‌اند که در آن با تأکید فراوان از افزایش عملکردهای غیرقانونی رئیس‌جمهوری در چند مدت اخیر انتقاد کرده و چاره‌جویی جدی در این باره را خواستار شده‌اند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: پیش از این نیز بسیاری از نمایندگان درباره سرپرستی احمدی‌نژاد در وزارت نفت، در صحن علنی مجلس اخطار قانون اساسی داده بودند.

No comments:

Post a Comment