Tuesday, June 21, 2011

مصاحبه معاون اول قوه قضائیه

مصاحبه معاون اول قوه قضائیه


احمدی نژاد را می خواهند

بفرستند ته چاه جمکران!







حجت اسلام ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه، که از او بعنوان چهره اصلی پشت احکام صادره در دادگاه های کودتای 22 خرداد نام برده می شود و علاوه بر نقش آفرینی در کودتای 22 خرداد، یکی از قضات شرع قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1367 است، دیروز یک نشست خبری تشکیل داد. هدف از این نشست نشان دادن دندان به احمدی نژاد بود. او در این نشست خبری گفت: "ساز و کار قانونی انتخابات را قوانین موضوعه و قانون اساسی کاملا مشخص کرده است و اجرای این قوانین، تضمین کننده رای ملت خواهد بود. باید دولت در عمل نشان دهد هیچگونه دخالتی در انتخابات ندارد و روند انتخابات کاملا قانونمند و بر اساس ضوابط خواهد بود."



هیچکس به یاد ندارد که ابراهیم رئیسی و یا دیگرانی که اکنون نسبت به تقلب دولت در انتخابات مجلس نگرانند، در انتخابات 22 خرداد نگرانی خود را نسبت به چنین دخالتی ابراز داشته باشند. درحالیکه همگی می دانند احمدی نژاد سردار میلیارد "محصولی" را با هدف کودتا علیه رای واقعی مردم در انتخابات 22 خرداد، با دلالی سرداران عضو فراکسیون سپاهی ها در مجلس، وزیر کشور کرد و کامران دانشجو که بعدا وزیر علوم شده، در آن زمان رئیس ستاد انتخاباتی در وزارت کشور شد. هر دو برای همین هدف، یعنی تقلب انتخاباتی و کودتا بصورت موقت در راس وزرات کشور و ستاد انتخابات قرار گرفتند و پس از پایان ماموریتشان به پست های دیگری در کابینه رسیدند. (البته محصولی پس از مدتی از راس وزارت تامین اجتماعی هم کنار رفت و به سایه خزید تا درباره ثروت میلیاردی او بیش از این سئوال نکنند.) در همان دوران زیر زمین وزارت کشور تبدیل به بازداشتگاه شد و چند تن از معترضان به کودتا در همین زیر زمین به قتل رسیدند. این بازداشتگاه نیز زیر نظر وزیر وقت کشور، سردار محصولی بود.



چرا آقای رئیسی در آن دوران نگران دخالت دولت در انتخابات نبود؟ پاسخ روشن است: همه با هم دست به کودتا زدند و حالا یکی از آن "همه" این بار می خواهد سهم شیر را از شکار بعدی – انتخابات مجلس و سپس انتخابات ریاست جمهوری- به خانه ببرد. آقای رئیسی به صحنه آمده تا به احمدی نژاد یادآوری کند سهم شیر متعلق به فرمانده کل نیروهای مسلح و فرماندهان تحت فرمان ایشان است و چند لقمه ای هم سهم امام جمعه ها و اعضای شورای نگهبان است. این دولت و فراکسیون پارلمانی اش باید بروند لای دست امام زمان! شکاف در فراکسیون طرفداردولت و سینه خیز روح الله حسینیان به سمت مخالفان دولت در مجلس نیز همین معنا را دارد.





No comments:

Post a Comment