Thursday, June 9, 2011

اختلاف میان کیهان و وزارت اطلاعات/ وزارت اطلاعات : مدحی نفوذی ما در خارج بود

اختلاف میان کیهان و وزارت اطلاعات/ وزارت اطلاعات : مدحی نفوذی ما در خارج بود


کیهان: مدحی ضد انقلاب بود و دستگیر شده است





دیگربان : روزنامه کیهان ساعاتی پس از ادعا‌ها مبنی بر نفوذ وزارت اطلاعات در اپوزیسیون از طریق محمدرضا مدحی٬ وی را «یک عضو دستگیر شده ضد انقلاب» معرفی کرد و گفته‌هایش در مستند «الماسی برای فریب» را «اعتراف» خواند.

شامگاه چهارشنبه (۱۸ خرداد) از شبکه یک سیما مستندی پخش شد که به ادعای سازندگان آن٬ روایتی از روند «نفوذ محمدرضا مدحی از نیروهای مرتبط با دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی در اپوزیسیون» بود.



پیش از پخش این مستند بسیاری از رسانه‌های محافظه‌کار ادعا کرده بودند این «مستند٬ نمایشی از اقتدار دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی و به سخره گرفتن دستگاه‌های امنیتی غرب است.»



در این مستند که از سوی سایت «بولتن‌نیوز» با عنوان «مستند امنیتی» نامیده شده٬ مدحی از روند ارتباط با برخی مخالفان جمهوری اسلامی و هدف از فعالیت‌های خود در خارج از کشور توضیحاتی ارائه می‌کند.



یک ساعت پس از پخش این مستند٬ روزنامه کیهان در سایت اینترنتی خود از محمدرضا مدحی نه‌ تنها با عنوان مامور مامور وزارت اطلاعات یاد نکرد٬ بلکه وی را «ضد انقلابی دستگیر شده» خواند.



کیهان در گزارش خود از تمام گفته‌های مدحی در این مستند با عنوان «اعتراف» یاد کرده است.



خبرگزاری ایرنا نیز از محمدرضا مدحی با عنوان «عنصر فریب خورده سیا» یاد کرده و گفته‌های وی در این مستند را «اعتراف» خوانده است.

No comments:

Post a Comment