Wednesday, June 22, 2011

سخنان محمد یزدی و ذوالنور: آقا گفته دهانتان را ببندید

سخنان محمد یزدی و ذوالنور: آقا گفته دهانتان را ببندید


فضای جامعه به نفع

موسوی، هاشمی و کروبی است





شیخ محمد یزدی رئیس حوزه علمیه قم و عضو شورای نگهبان که 32 سال است دشمن خونی موسوی است و متهم به اعلام حمایت از احمدی نژاد پیش از آغاز رای گیری در انتخابات 22 خرداد، در آخرین سخنرانی اش درباره احمدی نژاد گفت:



"مقام معظم فرموده اند، صلاح است که فعلا آرامش باشد!"



محمد یزدی که چند بار بخت خود را برای نشستن بر صندلی ریاست مجلس خبرگان آزمود و شکست خورد، در دوران قتل های زنجیره ای و اولین حمله به کوی دانشگاه در دوران محمد خاتمی رئیس قوه قضائیه بود.



مجتبی ذوالنور جانشین نماینده رهبر در سپاه است و از شاگردان و مریدان مصباح یزدی. او نیز در دروان ریاست جمهوری خاتمی رهبر کفن پوشان حرفه ای را در قم برعهده داشت. همچنان که سید احمد خاتمی سخنران اجتماع کفن پوشان در همان دوران. پس از پایان دوره ریاست جمهوری محمد خاتمی، احمد خاتمی عضو شورای نگبهان و امام جمعه موقت تهران شد و ذوالنور نماینده رهبر در سپاه. هر دو، حکم را از علی خامنه ای گرفتند.



ذوالنور که در هفته های گذشته با بهانه و بی بهانه در همایش های فرمایشی که تشکیل می شود شرکت کرده و از قول سپاه مواضع اعلام می کند، روز گذشته طی سخنانی در همايش «بصيرت و جهاد علمی» سخنان یزدی را به گونه ای دیگر تکرار کرد. این سخنان یعنی حفظ احمدی نژاد تا دوسال دیگر و حمله به اصطلاح من درآوردی "انحرافی"!



مجتبی ذوالنور گفت:



«فضای جامعه برای برخورد مناسب نيست، بنابر اين بايد مدارا کرد، البته به اين معنی که نگذاريم باند انحرافی هر کاری دلش می خواهد انجام بدهد نیست.»



معنای دقیق مناسب نبودن فضا که ذوالنور به آن اشاره کرده و "فعلا" باید آرامش باشد که یزدی آن را مطرح کرده، آنست که باد در پرچم موسوی و کروبی و هاشمی است و به همین دلیل احمدی نژاد تف سربالائی است که فعلا باید در دهان نگهداشت و قورت داد!





No comments:

Post a Comment