Sunday, June 5, 2011

تلاش دیدنی معاونت سینمایی برای فروش فیلم " پایان نامه " (در مورد حوادث بعد از انتخابات و قتل ندا)؛ این فیلم را تقریبا مجانی ببینید!

تلاش دیدنی معاونت سینمایی برای فروش فیلم " پایان نامه " (در مورد حوادث بعد از انتخابات و قتل ندا)؛ این فیلم را تقریبا مجانی ببینید!




انتخاب Entekhab.ir : شرکت پخش فیلم جبرییل در اقدامی جالب توجه برای تبلیغ فیلم سفارشی "پایان نامه " که در مورد حوادث پس از انتخابات سال 1388 می باشد ، اقدام به ارسال بن تخفیف 50 درصدی به درب خانه شهروندان تهرانی نموده است.



به گزارش سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ،این فیلم به کارگردانی فردی با کارنامه ای نامشخص به نام "حامد کلاهداری" ساخته شده است ، که بدون کارشناسی صحیح و تحقیق و بررسی های لازم در مورد حوادث پس از انتخابات و تنها بصورت سفارشی ساخته شده است .



شاید احتمال عدم استقبال از این فیلم در سطح جامعه موجب گردیده است ، تبلیغاتی در این سطح برای حضور مردم در سینما از سوی سازنده انجام گیرد.



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، این اقدام که در درجه ای خفیف تر برای فیلم " اخراجی ها3" انجام گرفته بود ، برای " پایان نامه " به اوج خود رسید.



علاوه بر اعمال 50 درصد تخفیف برای شهروندان ، جوایزی همچون دو دستگاه خودروی استفاده شده در پروژه سینمایی این فیلم و ده ها ربع سکه بهار آزادی در نظر گرفته شده تست.







شایان ذکر است در هریک از پاکت های اهدایی که بصورت فله ای در مقابل درب تهرانی ها قرار می گیرد ، 4 بن تخفیف 50 درصدی وجود دارد.







به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، اما ای کاش، سفارش دهندگان این فیلم که به موضوع حساس و پراهمیت "حوادث پس از انتخابات 88" می پردازد، از تیم مجرب و حرفه ای بهره می بردند. درواقع سپردن چنین فیلمی به گروهی چنین تازه کار و ضعیف، این ظن را تقویت می کند که گویی "کارگردانی مهمتر" و تیمی "مجرب تر" از این افراد، در ایران وجود ندارد.



حامدکلاهداری بازیگر سالهای نه چندان دور فیلم های کودک (انهم تعدادی اندک) و روح الله شمقدری تهیه کننده و برادر جواد شمقدری معاونت سینمایی ارشاد، نفرات نخست این فیلم هستند. فیلمی که به اذعان منتقدان، یک فاجعه ی تصویری چه به لحاظ محتوایی و چه از نگاه تکنیکی و فنی به شمار می رود.



نکته ی جالب تر، ادعای جناب آقای روح الله شمقدری است که فرموده اند "این فیلم را با بودجه شخصی ساخته اند"؛ کاش ایشان هم توضیحی در مورد این بودجه شخصی می دادند! بالاخره یا ایشان در عین جوانی تاجر شده اند و یا برخی بودجه های خاص ...

No comments:

Post a Comment