Friday, June 10, 2011

جنتی با نفرین سران سبز: عده‌ای بازهم بحث تقلب را مطرح می‌کنند

امام جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به تیم احمدی‌نژاد گفت عده‌ای همانند انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ دوباره می‌خواهند بحث تقلب را برای انتخابات آتی مجلس مطرح کنند.




در حالی که هنوز سایه انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ بر سر حاکمیت است و معترضان خود را برای حضور در خیابان در دومین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کنند، آیت‌الله جنتی با اشاره به رهبران جنبش سبز و نفرین آنها که «فتنه ۸۸ را به‌راه انداختند» گفت عده‌ای همانند انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ دوباره می‌خواهند بحث تقلب را برای انتخابات آتی مجلس مطرح کنند.



به گزارش ایسنا، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه کسانی قصد دارند اعتماد مردم را سلب و اعتماد ضدانقلاب را جلب كنند، اضافه کرد که مردم «فتنه ۸۸» را خنثی کردند و اگر کسان دیگری هم بخواهند بحث تقلب در انتخابات آتی مجلس را مطرح کنند، با «مقاومت مردم» روبرو می‌شوند.



اشاره آقای جنتی به تیم احمدی‌نژاد یا همان «جریان انحرافی» است که بسیاری از اصول‌گرایان آنها را به تدارک دیدن تقلب برای انتخابات مجلس آتی متهم کرده‌اند.



دبیر شورای نگهبان با اشاره به حوادث انتخابات جنجالی ریاست جمهوری که به ادعای آقای جنتی توسط مردم خنثی شد و بدون نام بردن از موسوی و کروبی گفت: «خدا ذلت این افرادی كه شیرینی ۲۲ خرداد را به كام مردم تلخ كردند و فتنه ۸۸ راه انداختند، بیافزاید و آنها را نیامرزد. ذلت دنیا و آخرت نصیب این افراد شد، از چشم مردم افتادند و جز ضرر چیزی نصیب‌شان نشد.»



وی با بیان اینکه معترضان مدام از «مردم» سخن می‌گویند و «مردم» همان کسانی بودند که در نهم دي و ۲۲ بهمن به خيابان‌ها آمدند گفت «در آن زمان آنها دروغي گفتند، ديدند اثر نكرد، ولي باز هم به كارشان ادامه مي‌دهند و مي‌خواهند اعتماد منافقين، سلطنت‌طلبان و كمونيست‌ها را جلب كنند.»



نهم دی و ۲۲ بهمن حضور فرمایشی برخی از مردم در خیابان بود که پس از آن جمهوری اسلامی اعلام کرد «فتنه ۸۸» تمام شده و «مرده» است، اما در سال ۱۳۸۹ و به دنبال فراخوانی موسوی و کروبی، ده‌هزار نفر از مردم مجددا به خیابان آمدند.



جنتی در بخش دیگری از سخنانش و مطابق روال امامان جمعه به تمجید از آیت‌الله خامنه‌ای پرداخت و در این زمینه هم گفت: «از رهبر عزيزمان به خاطر بيانات عالي، ارزنده و گوهرباري كه در روز ۱۴ خرداد ايراد فرمودند تشكر مي‌كنم كه همه‌ي فرمايشات ايشان درس دارد و جوابگوي بسياري از سوالات، اشكالات و شبهات است.»



وی با اشاره به اینکه پس از آیت‌الله خمینی هیچ روشی تغییر نکرده و همان راه با قدرت بیشتری هم ادامه یافته است در خصوص آقای خامنه‌ای گفت: «بدون تعارف رهبري جا پاي جاي امام گذاشتند.»



احمد جنتی در پایان سخنانش بدون نام بردن از سوریه که این روزها مشغول سرکوب خشن مخالفان است به حوادث منطقه اشاره کرد و در این زمینه هم گفت: «ديكتاتور يمن فرار كرده و پيش ديكتاتور عربستان رفته و در آنجا مجمع ديكتاتورها تشكيل شده است. حال انشاءالله در عربستان حركتي شود و لابد اين ديكتاتورها راهي آمريكا مي‌شوند.»



وی در مورد کمک به کشورهای منطقه هم افزود: «ما به فلسطين كمك‌هاي گوناگون كرده‌ايم و خواهيم كرد و كمك به هر جاي ديگر هم كه حركت اسلامي و مردمي بوده، ادامه پيدا كرده است.»

No comments:

Post a Comment