Wednesday, June 22, 2011

عامل اصلی یک بسیجی بوده


عامل اصلی یک بسیجی بوده

تجاوز 50 مرد به یک زن در کاشمر





هر روز از گوشه و کنار اخبار جدیدی از تجاوزهای گروهی فاش می شود. همه گزارش ها از چشمپوشی و همدستی نیروهای انتظامی و مقام های قضایی با متجاوزان حکایت دارد چنانکه تعقیب "تجاوز" را که یک جرم عمومی است به شکایت شاکی خصوصی موکول کرده و بعد هم خود شاکی را زندانی می کنند. آخرین مورد فاش شده این تجاوزها مربوط به شهر کاشمر است که عامل آن یک بسیجی است.



سایت آفتاب نوشت: در پنجم اردیبهشت امسال زنی به نام "م.ق" با طرح شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر از حادثه هولناکی خبر داده که در آن به حمله 50 مرد به وی در روستای قوژد اشاره شده است. حادثه دوم اردیبهشت ماه امسال یعنی یک ماه و نیم پیش در یک زمین کشاورزی و با تهدید چاقو و کتک کاری رخ داده و سپس عوامل آن اقدام به ربودن زن و فرار از منطقه کرده اند.

ضابط ویژه قضایی این پرونده گفته اند: بنده پس از مطلع شدن از این فاجعه از طریق مردم منطقه، موضوع را به مدیریت اطلاعات سپاه ناحیه کاشمر رساندم. زمانی که به روستا رسیدم با پلیس 110 تماس گرفته و با آنها به سمت محل حادثه رفتیم که مردم روستا گزارش دادند که اراذل و اوباش زن مورد نظر را با خود به محل دیگری برده اند. مراتب را به دادستان کاشمر رساندم که وی دستور داد اقدامی لازم نیست و در صورتی که این زن در روزهای آینده شکایت کرد موضوع را پیگیری می کنیم. به همین دلیل پلیس 110 محل فاجعه را ترک کرد ولی ما بی تفاوت از کنار آن رد نشدیم و پس از شناسایی راننده خودرویی که این زن را از محل جنایت برده بود، با آنها صحبت کردیم که حاضر به همکاری شدند و در نهایت این زن را در بیمارستان پیدا کردیم. با تلاش ما این زن توانست مراتب شکایت را همان شب به نیروی انتظامی برساند. این زن عنوان کرد که از همه افراد شکایت دارم و خواهان مجازات آنها هستم. ولی بنده را بدلیل پیگیری این پرونده تاکنون چند بار به کلانتری و دادسرا احضار کرده و مورد بازجویی قرار گرفته ام و حتی به من دستبند زده شد.





No comments:

Post a Comment