Monday, July 4, 2011

خامنه ای : اختلافات داخلي به یك نقطه ضعف نظام تبدیل شده است

خامنه ای : اختلافات داخلي به یك نقطه ضعف نظام تبدیل شده است






منبع سایت خامنه ای : بخشهای از حرفهای خامنه ای در آستانه سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین و روز پاسدار در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه :



خامنه ای لازمه ادامه حركت رو به رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به ویژگی‌ها و شاخص های ترسیم شده برای پاسداری را، ارتقای توانایی، كیفیت و هوشمندی سپاه در همه ابعاد دانستند و خاطرنشان كردند: اگر نسل گذشته سپاه در شرایط و انگیزه‌های قوی اوائل انقلاب و دوران دفاع مقدس رشد و تكامل پیدا كرد، نسل جوان و جدید سپاه نیز باید از لحاظ معرفت، آگاهی، بصیرت، فداكاری، انجام درست كار و انجام به هنگام وظیفه، به مراتب بالاتر و مستحكم تر باشد زیرا امروز اگرچه جنگ نظامی وجود ندارد ولی جنگی ظریف‌تر و البته خطرناك‌تر در جریان است.



ایشان یكی از موارد لازم و بسیار مهم برای پاسداری از حركت پیش‌رونده و رو به تحول نظام اسلامی را پرهیز از كارهای غیرمفید و مضر برای این حركت دانستند و افزودند: یكی از این كارهای مضر، دامن زدن به اختلافات و مشتعل كردن فضای اختلاف و هو و جنجال است كه باید همه دستگاه‌ها و نهادهای نظام مراقب این موضوع باشند.



رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: باید هرچه ممكن است اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه ها را كم كرد و در فضای بحث‌های اختلافی ندمید.



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اظهار تأسف شدید از برخی بگومگوها و بحث‌های اختلافی در كشور افزودند: كسانی كه به این بحث‌ها دامن می‌زنند، آیا خوشحالی دستگاه‌های تبلیغاتی بیگانه و تحلیل های آنها را نمی‌بینند. ابراز شادمانی دشمنان، نشان می‌دهد این موضوع یك نقطه ضعف است، بنابراین باید از ادامه آن جلوگیری كرد.



ایشان با تأكید بر لزوم تفكیك میان اختلاف نظر با ایستادگی یك جریان در مقابل نظام، خاطرنشان كردند: زمانی ممكن است، جریانی در مقابل انقلاب اسلامی بایستد، كه در آن زمان قطعاً وظیفه همه، دفاع از انقلاب است، همانگونه كه در حوادث سال 88 اتفاق افتاد.



وی در همین خصوص افزودند: اما زمانی موضوع، اختلاف نظر و سلیقه است و نه ایستادن در مقابل انقلاب. در چنین شرایطی، وظیفه همه، ندمیدن در اختلاف نظرها و در پیش گرفتن شیوه تبیین و روشنگری در مقابل برخی افكار غلط، با در نظر گرفتن همه جوانب آن است.



خامنه‌ای خاطر نشان كردند: من با حركت روشنگرانه، تبیین منطقی و مستدل در مقابل تفكر غلط مخالفتی ندارم اما نباید این تفكر غلط را نیز تابلو كرد تا همه از آن مطلع شوند.



وی تأكید كردند: هرگونه حركت روشنگرانه باید به دور از هو و جنجال باشد زیرا جنجال، حرف منطقی را هم خراب می كند.



خامنه ای با تأكید بر لزوم حفظ بیش از پیش وحدت در جامعه افزودند: همه باید همچون صف واحد و دیواری نفوذناپذیر، در مقابل دشمن بایستند.



No comments:

Post a Comment