Wednesday, July 27, 2011

برای دعوت از مردم برای شرکت درانتخابات

برای دعوت از مردم برای شرکت درانتخابات


وحشت فرماندهان سپاه

از پذیرش شرایط خاتمی





وحشت از تحریم انتخابات و ناچار شدن حاکمیت به پذیرش شرایطی که محمد خاتمی برای شرکت اصلاح طلبان و جنبش سبز در انتخابات اعلام کرده، در آخرین شماره هفته نامه ارگان اداره سیاسی سپاه "صبح صادق" منعکس شد.



سردار جوانی رئیس بخش سیاسی سپاه ( بخشی که در گذشته های دور محسن میردامادی دبیرکل زندانی جبهه مشارکت ریاست آن را برعهده داشت) وحشت فرماندهان کودتاچی سپاه از ناچار شدن حاکمیت به پذیرش شرایط خاتمی را اینگونه بر قلم آورد:



«آقای خاتمی و همفکران او برای بازگشت به عرصه سياسی کشور، از موضع طلبکار و شاکی حق به جانب، برای نظام و حاکميت شرط گذاری کرده و انتخابات آزاد و سالم، آزادی زندانيان سياسی و احيای آبروی آنان، رفع محدوديت از احزاب و نشريات توقيف شده و رفع حصر و محدوديت از افرادی چون موسوی و کروبی را پيش نياز ورود به عرصه سياسی و رقابت های انتخاباتی می دانند. آنها مجرم اند و اگر تا به حال با آنان طبق قوانين برخورد نشده و مجازات نشده اند، دلايل خاص خود را دارد. بزرگترين جرم جريان فتنه و عوامل اصلی روی صحنه آن يعنی موسوی، کروبی و خاتمی، متهم ساختن نظام اسلامی به انجام تقلب در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری بر اساس يک طرح از قبل طراحی شده بر پايه مدل انقلاب ها يا کودتاهای مخلمين است. رهبری در اوج فتنه رنگی، حاضر به باج دادن به فتنه گران نشد، پس از اين نيز به آنان باج نخواهد داد.»



اگر نبود ترس از ناچار شدن به پذیرش خواست های اعلام شده خاتمی برای شرکت در انتخابات و اگر نبود وحشت از تحریم انتخابات و یک رسوائی داخلی و جهانی، ضرورتی نداشت تا سردار جوانی دست به این نیزه پرانی ها ببرد!





No comments:

Post a Comment