Saturday, August 27, 2011

مدیر امور هماهنگی قوای سه گانه: مشایی بایستد با شمشیر ذوالفقار رهبری روبرو می شود مدیر امور هماهنگی قوای سه‌گانه و بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت: فتنه بزرگی پیش رو است که ۷۰ درصد آن در فضای رسانه اتفاق می‌افتد، بر اساس برآوردهای ما فتنه مذکور از اواسط مهرماه آغاز می‌شود، باید هوشیار بود و در راستای بصیرت افزایی اقدام کرد. به گزارش فارس محسن فولادی در ورامین گفت: فتنه گران ۸۸ در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند اما این افراد غافل از این هستند که کوچک‌ترین جلسات و تحرکات آنها رصد می‌شود. مدیر امور هماهنگی قوای سه‌گانه و بازرسی نهاد ریاست جمهوری وجود تفکر بسیجی را مانع نیل فتنه‌گران به اهداف شوم خود دانست و عنوان کرد: هرکس تفکر بسیجی نداشته باشد، نمی‌تواند دلسوز نظام باشد، اگر انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی از سال ۴۲ تا به حال مقتدر ایستاده است به دلیل وجود نگاه بسیجی در رهبری نظام و انقلابیون است. وی سپس گفت: هر مدیر و مسئولی تا زمانی که مکتب ولایی داشته باشد برای ما عزیز است و به محض آن که نگاه شبهه‌دار به ولایت داشته باشد از طرف مردم طرد می‌شود. وی اضافه کرد: برخی مشایی را مطرح می‌کنند در حالی که عیب است که مشایی را محور و وزنه قرار دهیم، وی در اندازه ایستادن در مقابل نظام و ولایت فقیه نیست، محور نظام ما ولایت فقیه است. مدیر امور هماهنگی قوای سه‌گانه و بازرسی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر وی کار را به جایی برساند که مجبور شویم با اشاره ولایت حرکت می‌کنیم و با شمشیر ذوالفقاری ولایت روبه‌رو می‌شود.

مدیر امور هماهنگی قوای سه گانه: مشایی بایستد با شمشیر ذوالفقار رهبری روبرو می شود

مدیر امور هماهنگی قوای سه‌گانه و بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت:  فتنه بزرگی پیش رو است که ۷۰ درصد آن در فضای رسانه اتفاق می‌افتد، بر اساس برآوردهای ما فتنه مذکور از اواسط مهرماه آغاز می‌شود، باید هوشیار بود و در راستای بصیرت افزایی اقدام کرد.

به گزارش فارس محسن فولادی در ورامین گفت: فتنه گران ۸۸ در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند اما این افراد غافل از این هستند که کوچک‌ترین جلسات و تحرکات آنها رصد می‌شود.

مدیر امور هماهنگی قوای سه‌گانه و بازرسی نهاد ریاست جمهوری وجود تفکر بسیجی را مانع نیل فتنه‌گران به اهداف شوم خود دانست و عنوان کرد: هرکس تفکر بسیجی نداشته باشد، نمی‌تواند دلسوز نظام باشد، اگر انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی از سال ۴۲ تا به حال مقتدر ایستاده است به دلیل وجود نگاه بسیجی در رهبری نظام و انقلابیون است.

وی سپس  گفت: هر مدیر و مسئولی تا زمانی که مکتب ولایی داشته باشد برای ما عزیز است و به محض آن که نگاه شبهه‌دار به ولایت داشته باشد از طرف مردم طرد می‌شود.
وی اضافه کرد: برخی مشایی را مطرح می‌کنند در حالی که عیب است که مشایی را محور و وزنه قرار دهیم، وی در اندازه ایستادن در مقابل نظام و ولایت فقیه نیست، محور نظام ما ولایت فقیه است.

مدیر امور هماهنگی قوای سه‌گانه و بازرسی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر وی کار را به جایی برساند که مجبور شویم با اشاره ولایت حرکت می‌کنیم و با شمشیر ذوالفقاری ولایت روبه‌رو می‌شود.

No comments:

Post a Comment