Friday, August 19, 2011

هشدار دوباره باند احمدی‌نژاد به باند خامنه‌ای: هنوز آخر پاییز نشده که جوجه‌ها را بشماریم

هشدار دوبهشدار دوباره باند احمدی‌نژاد به باند خامنه‌ای:هنوز آخر پاییز نشده که جوجه‌ها را بشماریم
دیگربان : سایت
«ابصار‌نیوز» نزدیک به تیم احمدی‌نژاد به حامیان علی خامنه‌ای هشدار داد که «کف‌های روی آب به زودی از بین خواهند رفت و هنوز به آخر پاییز نرسیدیم که جوجه‌ها را بشماریم.»
این سایت روز پنجشنبه (۲۷ مرداد) در واکنش به دور جدید حملات حامیان رهبر جمهوری اسلامی به دولت دهم در پی انتشار ویژه‌نامه «خاتون» این هشدار را داده است.
انتشار ویژه‌نامه «خاتون» با خشم گروهی از محافظه‌کاران نزدیک به علی خامنه‌ای مواحه شده، به طوری که دادستان انقلاب تهران نیز علیه مسئولان روزنامه ایران اعلام جرم کرده است.
سایت «ابصار‌نیوز» در واکنش به این حملات٬ سایت‌های منتقد دولت همچون «جهان‌نیوز»، «صراط‌نیوز»، «الف»، «مشرق‌نیوز»، «فارس»، «رجانیوز» و «فردا» را سایت‌های «تکفیری» و «دروغگو» خوانده است.
این سایت نوشته که «تناقض» و «دروغگویی» یکی از ویژگی‌های بارز سایت‌ها و رسانه‌های «تکفیری» است.
«ابصار‌نیوز» با انتقاد از حملات سایت‌های حامی علی خامنه‌ای به احمدی‌نژاد و نزدیکان وی نوشته که این رسانه‌ها «هر روز برای زمین زدن اطرافیان دولت خود را خسته می‌کنند.»
رابطه احمدی‌نژاد و رهبر جمهوری اسلامی از فروردین ماه امسال بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات تیره شده است.
حامیان احمدی‌نژاد در هفته‌های نخست علنی شدن اختلاف‌ها میان رئیس دولت دهم و رهبر جمهوری اسلامی بار‌ها مخالفان تیم احمدی‌نژاد را تهدید به برخورد جدی کردند.
برخی کار‌شناسان سیاسی محافظه‌کار می‌گویند احمدی‌نژاد با ۱۱ روزه خانه‌نشینی قصد داشت با کشاندن مردم در خیابان‌ها آن‌ها را مقابل رهبر جمهوری اسلامی قرار دهد که موفق به این کار نشد.اره باند احمدی‌نژاد به باند خامنه‌ای: هنوز آخر پاییز نشده که جوجه‌ها را بشماریم

No comments:

Post a Comment