Wednesday, September 28, 2011

ختلاس 3 میلیارد دلاری یکی، دو دزد دولتی برای مدتی، از کار برکنار شدند محمد(علینقی سابق) جهرمی پیشکار اقتصادی آیت الله جنتی در فارس، وزیر کار کابینه اول احمدی نژاد و مدیرعاملی بانک صادرات، بدلیل اختلاس 3 میلیارد دلاری، با احترام از کار برکنار شد! سر و صداها که خوابید، یک گوشه دیگر دستش را بند می کنند. شاید برگشت به شورای نگهبان و مامور ویژه احمدجنتی برای تقلب های انتخاباتی شد. ماموریتی که در انتخابات مجلس هشتم داشت. همچنین محمود رضا خاوری مدیر عامل بانک ملی نیز از این سمت و همچنین عضویت هیئت مدیره امور مناطق آزاد عزل شد. مدیر بانک سامان که تنظیم کننده اعتبارات اسنادی بوده نیز برکنار شد.


ختلاس 3 میلیارد دلارییکی، دو دزد دولتی
برای مدتی، از کار برکنار شدند
 
 
 
 
محمد(علینقی سابق) جهرمی پیشکار اقتصادی آیت الله جنتی در فارس، وزیر کار کابینه اول احمدی نژاد و مدیرعاملی بانک صادرات، بدلیل اختلاس 3 میلیارد دلاری، با احترام از کار برکنار شد!
سر و صداها که خوابید، یک گوشه دیگر دستش را بند می کنند. شاید برگشت به شورای نگهبان و مامور ویژه احمدجنتی برای تقلب های انتخاباتی شد. ماموریتی که در انتخابات مجلس هشتم داشت.
همچنین محمود رضا خاوری مدیر عامل بانک ملی نیز از این سمت و همچنین عضویت هیئت مدیره امور مناطق آزاد عزل شد. مدیر بانک سامان که تنظیم کننده اعتبارات اسنادی بوده نیز برکنار شد.

No comments:

Post a Comment