Tuesday, October 4, 2011

خروج فوری اختلاس از دستور کار شورای پول و اعتبار" * "ماهواره‌های نظامی جاسوسی دشمن را منحرف می کنیم" "خروج فوری اختلاس از دستور کار شورای پول و اعتبار" فارس: در حالی که موضوع اختلاس در دستور کار امروز جلسه شورای پول و اعتبار قرار داشت، محمد نهاوندیان دقایقی پیش خبر داد که با ارسال نامه ای موضوع اختلاس از دستور کار جلسه امروز شورا خارج شد. پیش از این اعلام شد که جلسه امروز شورای پول و اعتبار با موضوع اختلاس اخیر و اصلاح قوانین بانکی و گشایش اعتبار اسنادی برگزار خواهد شد. این در حالی است که محمد نهاوندیان عضو شورای پول و اعتبار دقایقی پیش گفت، نامه ای دریافت کرده است مبنی بر اینکه موضوع اختلاس از دستور کار جلسه امروز شورای پول و اعتبار خارج شده است. خبرنگار فارس پیگیر دلایل خروج موضوع اختلاس از دستور کار امروز شورای پول و اعتبار از مسئولان ذیربط است. "ماهواره‌های نظامی جاسوسی دشمن را منحرف می کنیم" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به این پروژه های جدید گفت: "وقتی ما می ‌توانیم ماهواره‌های نظامی و جاسوسی دشمن را منحرف کرده و به خطا ‏بیندازیم یعنی توانسته‌ ایم به اوج فضا رخنه کنیم و این اقتداری است که علیرغم تحریم ها جمهوری اسلامی به آن ‏دست پیدا کرده ومی‌توانیم نوید دهیم که ‏بسترهای لازم برای ورود به عرصه فضا فراهم شده است." به گزارش مهر، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء سه شنبه دوازدهم مهر ماه، در حاشیه مراسم رونمایی از سه ‏دستاورد مهم این قرارگاه در عرصه جنگ الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: ما برای اینکه در عرصه جنگ الکترونیک که ‏مهمترین عرصه در نبرهای آینده خواهد بود غافلگیر نشویم باید توانایی دشمن در این عرصه را به خوبی بشناسیم ‏و همزمان از سامانه ‌های دفاعی الکترونیک مناسب بهره ببریم که این امر مستلزم شناخت تمام ملزومات جنگ ‏الکترونیکی است. ‏ وی افزود: سه دستاوردی که امروز رونمایی شد بسیار عظیم است و می‌توانیم این نوید را بدهیم که ‏بسترهای لازم برای ورود پدافند هوایی به عرصه فضا فراهم شده است.

خروج فوری اختلاس از دستور کار شورای پول و اعتبار"
* "ماهواره‌های نظامی جاسوسی دشمن را منحرف می کنیم"


"خروج فوری اختلاس از دستور کار شورای پول و اعتبار"
فارس: در حالی که موضوع اختلاس در دستور کار امروز جلسه شورای پول و اعتبار قرار داشت، محمد نهاوندیان دقایقی پیش خبر داد که با ارسال نامه ای موضوع اختلاس از دستور کار جلسه امروز شورا خارج شد.
پیش از این اعلام شد که جلسه امروز شورای پول و اعتبار با موضوع اختلاس اخیر و اصلاح قوانین بانکی و گشایش اعتبار اسنادی برگزار خواهد شد.
این در حالی است که محمد نهاوندیان عضو شورای پول و اعتبار دقایقی پیش گفت، نامه ای دریافت کرده است مبنی بر اینکه موضوع اختلاس از دستور کار جلسه امروز شورای پول و اعتبار خارج شده است.
خبرنگار فارس پیگیر دلایل خروج موضوع اختلاس از دستور کار امروز شورای پول و اعتبار از مسئولان ذیربط است.
"ماهواره‌های نظامی جاسوسی دشمن را منحرف می کنیم"
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به این پروژه های جدید گفت: "وقتی ما می ‌توانیم ماهواره‌های نظامی و جاسوسی دشمن را منحرف کرده و به خطا ‏بیندازیم یعنی توانسته‌ ایم به اوج فضا رخنه کنیم و این اقتداری است که علیرغم تحریم ها جمهوری اسلامی به آن ‏دست پیدا کرده ومی‌توانیم نوید دهیم که ‏بسترهای لازم برای ورود به عرصه فضا فراهم شده است."
 به گزارش مهر، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء سه شنبه دوازدهم مهر ماه، در حاشیه مراسم رونمایی از سه ‏دستاورد مهم این قرارگاه در عرصه جنگ الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: ما برای اینکه در عرصه جنگ الکترونیک که ‏مهمترین عرصه در نبرهای آینده خواهد بود غافلگیر نشویم باید توانایی دشمن در این عرصه را به خوبی بشناسیم ‏و همزمان از سامانه ‌های دفاعی الکترونیک مناسب بهره ببریم که این امر مستلزم شناخت تمام ملزومات جنگ ‏الکترونیکی است.
‏ وی افزود: سه دستاوردی که امروز رونمایی شد بسیار عظیم است و می‌توانیم این نوید را بدهیم که ‏بسترهای لازم برای ورود پدافند هوایی به عرصه فضا فراهم شده است.

No comments:

Post a Comment