Wednesday, November 9, 2011

نامه درماندگی بانک صادرات به وام گیرندگان 60 درصد وام را پس بدهید 40 درصد بقیه را می بخشیم! در روزهای اخیر قیمت دلار، یورو و انواع سکه در بازار افزایش یافته، به نحوی که نرخ سکه تمام بهار آزادی به 615 هزار تومان رسیده است. به گزارش خبرگزاری مهر صرافان قیمت هر دلار در بازار آزاد را امروز 1325 تومان اعلام کردند در حالیکه روز یکشنبه گذشته 1305 تومان بود. قیمت هر یورو هم امروز(سه شنبه) با روندی افزایشی به 1838 تومان رسید. در همین حال بهمنی رئیس کل بانک مرکزی نرخ تورم را در مرز 20 درصد اعلام و به رسانه ها بابت انتشار اخبار مربوط به اختلاس حمله کرد و این را موجب تضعیف بانک مرکزی دانست. بهمنی مطالبات معوق بانک ها را ۴۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که دلیل آن را رکود اقتصادی و ناتوانی وام گیرندگان از پرداخت اصل و فرع وام هایشان دانست. در این شرایط بانک صادرات که در نتیجه اختلاس 3 میلیارد دلاری در شرایط ورشکستگی قرار گرفته در نامه‌های خصوصی از وام گیرندگان خود خواسته که درصورت واریز 60 درصد اصل وام دریافتی، بقیه اصل و فرع وام مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت. این خود نشاندهنده وضع بحرانی و درمانده بانک صادرات و کل نظام بانکی کشور از یکسو و بی کفایتی و حیف و میل اموال عمومی از سوی دیگرست. همه اینها در حالیست که امروز اعلام شد شورای عالی امنیت ملی فروش نفت را به بخش خصوصی و بانک ها واگذار کرده است که باید دید هدف از آن محروم کردن دولت از درآمد نفت بوده یا واریز مستقیم فروش نفت به حساب سپاه پاسداران. این تصویریست از وضع امروز اقتصاد کشور در شرایطی که زمزمه حمله به ایران نیز در صدر اخبار جهانی قرار دارد.


نامه درماندگی بانک صادرات به وام گیرندگان60 درصد وام را پس بدهید
40 درصد بقیه را می بخشیم!
 
 
 
 
در روزهای اخیر قیمت دلار، یورو و انواع سکه در بازار افزایش یافته، به نحوی که نرخ سکه تمام بهار آزادی به 615 هزار تومان رسیده است. به گزارش خبرگزاری مهر صرافان قیمت هر دلار در بازار آزاد را امروز 1325 تومان اعلام کردند در حالیکه روز یکشنبه گذشته 1305 تومان بود. قیمت هر یورو هم امروز(سه شنبه) با روندی افزایشی به 1838 تومان رسید.
در همین حال بهمنی رئیس کل بانک مرکزی نرخ تورم را در مرز 20 درصد اعلام و به رسانه ها بابت انتشار اخبار مربوط به اختلاس حمله کرد و این را موجب تضعیف بانک مرکزی دانست. بهمنی مطالبات معوق بانک ها را ۴۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که دلیل آن را رکود اقتصادی و ناتوانی وام گیرندگان از پرداخت اصل و فرع وام هایشان دانست. در این شرایط بانک صادرات که در نتیجه اختلاس 3 میلیارد دلاری در شرایط ورشکستگی قرار گرفته در نامه‌های خصوصی از وام گیرندگان خود خواسته که درصورت واریز 60 درصد اصل وام دریافتی، بقیه اصل و فرع وام مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت. این خود نشاندهنده وضع بحرانی و درمانده بانک صادرات و کل نظام بانکی کشور از یکسو و بی کفایتی و حیف و میل اموال عمومی از سوی دیگرست. همه اینها در حالیست که امروز اعلام شد شورای عالی امنیت ملی فروش نفت را به بخش خصوصی و بانک ها واگذار کرده است که باید دید هدف از آن محروم کردن دولت از درآمد نفت بوده یا واریز مستقیم فروش نفت به حساب سپاه پاسداران. این تصویریست از وضع امروز اقتصاد کشور در شرایطی که زمزمه حمله به ایران نیز در صدر اخبار جهانی قرار دارد.

No comments:

Post a Comment