Friday, November 11, 2011

دیدار با هاشمی رفسنجانی اگر بپذیریم از ما عاقلتر هم هست دست از مقابله با فکر دیگران بر میداریم هاشمی رفسنجانی روز گذشته (چهارشنبه) با جمعی از اعضای تشکّل‌های اسلامی دانشجویان و استادان منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد. وی در این دیدار گفت: ایستایی، موجب رکود، رخوت و در نهایت مرگ نظام های سیاسی می شود. سیستم‌ها و نظام‌ها باید دائماً و مطابق با نیازهای روز جامعه و دنیا تحول بپذیرند. خواست ما همواره این بوده که میدان برای نقد سازنده باز باشد، چرا که در هیچ شرایطی، نقد درست و سالم تهدید برای جامعه به حساب نمی‌آید. اگر بپذیریم که در اقشار مختلف جامعه ممکن است از ما داناتر، فهمیده‌تر و کاردان‌تر هم وجود دارد، آنگاه از غرور و سختگیری نسبت به فکر و سلیقه دیگران خواهیم کاست.


دیدار با هاشمی رفسنجانیاگر بپذیریم از ما عاقلتر هم هست
دست از مقابله با فکر دیگران بر میداریم
 
 
 
 
هاشمی رفسنجانی روز گذشته (چهارشنبه) با جمعی از اعضای تشکّل‌های اسلامی دانشجویان و استادان منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد.  وی در این دیدار گفت:
ایستایی، موجب رکود، رخوت و در نهایت مرگ نظام های سیاسی می شود. سیستم‌ها و نظام‌ها باید دائماً و مطابق با نیازهای روز جامعه و دنیا تحول بپذیرند. خواست ما همواره این بوده که میدان برای نقد سازنده باز باشد، چرا که در هیچ شرایطی، نقد درست و سالم تهدید برای جامعه به حساب نمی‌آید.
اگر بپذیریم که در اقشار مختلف جامعه ممکن است از ما داناتر، فهمیده‌تر و کاردان‌تر هم وجود دارد، آنگاه از غرور و سختگیری نسبت به فکر و سلیقه دیگران خواهیم کاست.

No comments:

Post a Comment