Tuesday, November 8, 2011

احمدي‌نژاد: مقصرین اصلی اختلاس اخیر را به حال خود ر‌‌ها کرده‌اند ايلنا: احمدي‌نژاد با انتقاد از جریانات اخیر درخصوص اختلاس بانکی و اختلاف در نظام مالی کشور از سوی عده‌ای خاص، تاکید کرد: گروهی با سیاسی کردن اقتصاد در صدد هستند که از ایجاد دو میليون شغل در کشور جلوگیری کنند. به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در همایش طرح تبیین تحول نظام بانکی كه در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه نباید اقتصاد را سیاسی کرد و آن را سیاست زده وانمود کرد، گفت: گروهی با سیاسی کردن اقتصاد کشور و دامن زدن به جریانات اخیر علاوه بر اینکه تلاش می‌کنند سرمایه‌گذاری در کشور صورت نگیرد و کشور را ناامن جلوه دهند حتی مقصرین اصلی در جریان اخیر ر ابه حال خود ر‌‌ها کرده‌اند. وی خطاب به حضار حاضر در جلسه همایش تاکید کرد: در جریان اختلاس اخیر کسی در نظام بانکی سوء استفاده می‌کند و با سیاسی کاری گروهی این موضوع را به کل نظام به ویژه نظام اقتصادی کشور بسط و گسترش می‌دهند. به گفته وی در جریان اختلاس اخیر عاملان اصلی باید مورد پیگیرد قرار بگیرند، نه کسانی که در نظام اقتصادی کشور به معنای واقعی فعالیت می‌کنند. احمدی‌نژاد همچنین با انتقاد از منتقدانی که زمانی برای اصلاح نظام بانکی تاکید داشتند، گفت: شش سال است که ما می‌گوییم سیستم بانکی باید عوض شود اما همانهایی که خواستار اصلاح نظام بانکی هستند، زمانی با این موضوع مقابله می‌کردند اما حالا با صراحت بیان می‌کند نظام بانکی باید اصلاح شود.

احمدي‌نژاد: مقصرین اصلی اختلاس اخیر را به حال خود ر‌‌ها کرده‌اند

ايلنا: احمدي‌نژاد با انتقاد از جریانات اخیر درخصوص اختلاس بانکی و اختلاف در نظام مالی کشور از سوی عده‌ای خاص، تاکید کرد: گروهی با سیاسی کردن اقتصاد در صدد هستند که از ایجاد دو میليون شغل در کشور جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در همایش طرح تبیین تحول نظام بانکی كه در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه نباید اقتصاد را سیاسی کرد و آن را سیاست زده وانمود کرد، گفت: گروهی با سیاسی کردن اقتصاد کشور و دامن زدن به جریانات اخیر علاوه بر اینکه تلاش می‌کنند سرمایه‌گذاری در کشور صورت نگیرد و کشور را ناامن جلوه دهند حتی مقصرین اصلی در جریان اخیر ر ابه حال خود ر‌‌ها کرده‌اند.

وی خطاب به حضار حاضر در جلسه همایش تاکید کرد: در جریان اختلاس اخیر کسی در نظام بانکی سوء استفاده می‌کند و با سیاسی کاری گروهی این موضوع را به کل نظام به ویژه نظام اقتصادی کشور بسط و گسترش می‌دهند.

به گفته وی در جریان اختلاس اخیر عاملان اصلی باید مورد پیگیرد قرار بگیرند، نه کسانی که در نظام اقتصادی کشور به معنای واقعی فعالیت می‌کنند.

احمدی‌نژاد همچنین با انتقاد از منتقدانی که زمانی برای اصلاح نظام بانکی تاکید داشتند، گفت: شش سال است که ما می‌گوییم سیستم بانکی باید عوض شود اما همانهایی که خواستار اصلاح نظام بانکی هستند، زمانی با این موضوع مقابله می‌کردند اما حالا با صراحت بیان می‌کند نظام بانکی باید اصلاح شود.

No comments:

Post a Comment