Friday, March 23, 2012

غلامحسین الهام: اصول‌گرایان هیچ‌گاه احمدی‌نژاد را قبول نداشته‌اند دیگربان : غلامحسین الهام٬ سخنگوی دولت نهم گفته که اصول‌گرایان هیچ‌گاه محمود احمدی‌نژاد را به عنوان نامزد انتخاباتی خود قبول نداشته‌‌اند و برخوردهای آنها با وی همراه با «بغض» بوده است. آقای الهام در گفتگویی که روز جمعه (چهارم فروردین) در سایت «شبکه ایران» منتشر شده این مطلب را بیان کرده و افزوده اصول‌گرایان احمدی‌نژاد را «در قد و قواره رئیس جمهوری قبول نداشتند.» وی اظهار کرده که رای اصول‌گرایان به احمدی‌نژاد در دور دوم مرحله نهم انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ از روی «اضطرار» بود و در انتخابات سال ۸۸ نیز چون بحث «مقابله با نظام بود، از وی حمایت کردند.» الهام در این گفتگو از سیاست‌ها٬ تصمصیم‌ها و عملکرد شش سال گذشته احمدی‌نژاد دفاع کرده و از مجالس هفتم و هشتم به خاطر «مقابله» با دولت‌های نهم و دهم انتقاد کرده است. وی ادعا کرده است: «پتانسیلی که به وسیله احمدی‌نژاد در دوره نهم ایجاد شد در دوره دهم نظام را از براندازی حفظ کرد. البته به صورت دموکراتیک و نه با ضرب و زور قدرت، که خود این ارزش والایی بود.» رابطه احمدی‌نژاد با محافظه‌کاران٬ روحانیون٬ مراجع تقلید و در یک سال گذشته با علی خامنه‌ای به سردی گرائیده است به طوری که زمزمه‌های استیضاح وی نیز در محافل رسمی و غیر رسمی به گوش می‌رسد. غلامحسین الهام که عضو «جبهه پایداری» است به همراه برخی دیگر از اعضای این جبهه مدت‌هاست به دفاع از عملکرد احمدی‌نژاد برخواسته‌اند٬ اما در عین حال خود را عضو تیم رئیس دولت دهم نمی‌دانند.

غلامحسین الهام: اصول‌گرایان هیچ‌گاه احمدی‌نژاد را قبول نداشته‌اند

دیگربان : غلامحسین الهام٬ سخنگوی دولت نهم گفته که اصول‌گرایان هیچ‌گاه محمود احمدی‌نژاد را به عنوان نامزد انتخاباتی خود قبول نداشته‌‌اند و برخوردهای آنها با وی همراه با «بغض» بوده است.
آقای الهام در گفتگویی که روز جمعه (چهارم فروردین) در سایت «شبکه ایران» منتشر شده این مطلب را بیان کرده و افزوده اصول‌گرایان احمدی‌نژاد را «در قد و قواره رئیس جمهوری قبول نداشتند.»
وی اظهار کرده که رای اصول‌گرایان به احمدی‌نژاد در دور دوم مرحله نهم انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ از روی «اضطرار» بود و در انتخابات سال ۸۸ نیز چون بحث «مقابله با نظام بود، از وی حمایت کردند.»
الهام در این گفتگو از سیاست‌ها٬ تصمصیم‌ها و عملکرد شش سال گذشته احمدی‌نژاد دفاع کرده و از مجالس هفتم و هشتم به خاطر «مقابله» با دولت‌های نهم و دهم انتقاد کرده است.
وی ادعا کرده است: «پتانسیلی که به وسیله احمدی‌نژاد در دوره نهم ایجاد شد در دوره دهم نظام را از براندازی حفظ کرد. البته به صورت دموکراتیک و نه با ضرب و زور قدرت، که خود این ارزش والایی بود.»
رابطه احمدی‌نژاد با محافظه‌کاران٬ روحانیون٬ مراجع تقلید و در یک سال گذشته با علی خامنه‌ای به سردی گرائیده است به طوری که زمزمه‌های استیضاح وی نیز در محافل رسمی و غیر رسمی به گوش می‌رسد.
غلامحسین الهام که عضو «جبهه پایداری» است به همراه برخی دیگر از اعضای این جبهه مدت‌هاست به دفاع از عملکرد احمدی‌نژاد برخواسته‌اند٬ اما در عین حال خود را عضو تیم رئیس دولت دهم نمی‌دانند.

No comments:

Post a Comment