Friday, March 23, 2012

مسعود لواسانی در بیمارستان بود' به دنبال انتشار خبر ناپدید شدن مسعود لواسانی، روزنامه‌نگار منتقد دولت ایران، از روز دوم فروردین ماه امسال، همسر آقای لواسانی گفته است که او در این مدت در بیمارستان بود، ولی به دلیل همراه نداشتن کارت شناسایی، امکان اطلاع‌رسانی به خانواده او وجود نداشته است. به گزارش بی بی سی ، فاطمه خردمند، همسر مسعود لواسانی روز جمعه، چهارم فروردین، در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: "ظاهرا آن شب، (آقای لواسانی) هنگام پیاده‌روی بیهوش شده و یک انسان خیرخواه او را به بیمارستان منتقل کرده بود و چون کارت شناسایی همراه نداشته امکان اطلاع به خانواده نبوده است." او نوشته است: "امروز (مسعود لواسانی) به هوش آمده و پس از اطمینان از نوار قلبی که بهبود نسبی را نشان می‌داد، کم‌کم از بیمارستان مرخص می‌شود." پیش از این، فاطمه خردمند گفته بود که آقای لواسانی از روز دوم فروردین از منزل خارج شده و هنوز بازنگشته است. مسعود لواسانی از جمله روزنامه‌نگارانی است که پس از آخرین انتخابات ریاست جمهوری در ایران در سال ۱۳۸۸ بازداشت و به دو سال زندان محکوم شد. او با پایان دوران محکومتیش در شهریور گذشته آزاد شد.

مسعود لواسانی در بیمارستان بود'

به دنبال انتشار خبر ناپدید شدن مسعود لواسانی، روزنامه‌نگار منتقد دولت ایران، از روز دوم فروردین ماه امسال، همسر آقای لواسانی گفته است که او در این مدت در بیمارستان بود، ولی به دلیل همراه نداشتن کارت شناسایی، امکان اطلاع‌رسانی به خانواده او وجود نداشته است.
به گزارش بی بی سی ، فاطمه خردمند، همسر مسعود لواسانی روز جمعه، چهارم فروردین، در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: "ظاهرا آن شب، (آقای لواسانی) هنگام پیاده‌روی بیهوش شده و یک انسان خیرخواه او را به بیمارستان منتقل کرده بود و چون کارت شناسایی همراه نداشته امکان اطلاع به خانواده نبوده است."
او نوشته است: "امروز (مسعود لواسانی) به هوش آمده و پس از اطمینان از نوار قلبی که بهبود نسبی را نشان می‌داد، کم‌کم از بیمارستان مرخص می‌شود."
پیش از این، فاطمه خردمند گفته بود که آقای لواسانی از روز دوم فروردین از منزل خارج شده و هنوز بازنگشته است.
مسعود لواسانی از جمله روزنامه‌نگارانی است که پس از آخرین انتخابات ریاست جمهوری در ایران در سال ۱۳۸۸ بازداشت و به دو سال زندان محکوم شد. او با پایان دوران محکومتیش در شهریور گذشته آزاد شد.

No comments:

Post a Comment