Wednesday, April 4, 2012

فرمانده بسیج : در صورتی که سازمانهای دولتی در تحقق خواسته سال ۱۳۹۱ علی خامنه‌ای «کوتاهی» کنند «مواخذه» خواهند شد دیگربان : محمدرضا نقدی٬ فرمانده بسیج مستضعفین به تمام نهاد‌های دولتی و خصوصی به صراحت هشدار داد در صورتی که در تحقق خواسته سال ۱۳۹۱ علی خامنه‌ای «کوتاهی» کنند «مواخذه» خواهند شد. به گزارش روز چهارشنبه (۱۶ فروردین) سایت رسمی سازمان بسیج٬ آقای نقدی این هشدار را در همایش مسئولین بسیج به نهاد‌ها٬ سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی٬ نیمه‌دولتی و خصوصی مطرح کرده است. وی گفته است: «اگر کسانی چه در دستگاه‌های دولتی در تحقق شعار سال کوتاهی کنند مواخذه می‌شوند و با افکار عمومی طرف هستند. بعداً کسی گله نکند که چرا آبروی ما را بردید.» این فرمانده بسیج از شهرداری‌ها خواسته «به جای تابلوهای گرامیداشت سال تولید ملی، تبلیغات کالاهای خارجی را برچینند.» وی همچنین خطاب به مسئولان تمام رسانه‌های جمهوری اسلامی گفته است: «به جای تکرار بی‌خاصیت شعار سال، در اولین قدم تبلیغ کالای خارجی را ممنوع کنند.» نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از واردات بی‌رویه٬ این پرسش را مطرح کرده که «با وجود میلیون‌ها بیکار در کشور، واردات میوه، نوشابه، شکلات، تسبیح، سجاده، کیف، کفش، کلاه و... چه معنی دارد؟» رئیس سازمان بسیج همچنین پرسیده است: «در کشور گرم و خشک، آلومینیوم کردن نمای ساختمان‌ها آن هم با واردات از دشمنان اسلام چه معنی دارد؟ با کدام منطق، ظرفیت بالایی از تولید فولاد باید خالی مانده و آن‌گاه سنگ آهن خام صادر کنیم.» این اظهارات محمدرضا نقدی یکی از صریح‌ترین هشدار‌های فرماندهان نظامی در سال‌های اخیر به نهاد‌های دولتی و خصوصی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود. سال ۱۳۹۱ از سوی علی خامنه‌ای سال «حمایت از تولید ملی» نام‌گذاری شده است.

فرمانده بسیج : در صورتی که سازمانهای دولتی در تحقق خواسته سال ۱۳۹۱ علی خامنه‌ای «کوتاهی» کنند «مواخذه» خواهند شد
دیگربان : محمدرضا نقدی٬ فرمانده بسیج مستضعفین به تمام نهاد‌های دولتی و خصوصی به صراحت هشدار داد در صورتی که در تحقق خواسته سال ۱۳۹۱ علی خامنه‌ای «کوتاهی» کنند «مواخذه» خواهند شد.
به گزارش روز چهارشنبه (۱۶ فروردین) سایت رسمی سازمان بسیج٬ آقای نقدی این هشدار را در همایش مسئولین بسیج به نهاد‌ها٬ سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی٬ نیمه‌دولتی و خصوصی مطرح کرده است.
وی گفته است: «اگر کسانی چه در دستگاه‌های دولتی در تحقق شعار سال کوتاهی کنند مواخذه می‌شوند و با افکار عمومی طرف هستند. بعداً کسی گله نکند که چرا آبروی ما را بردید.»
این فرمانده بسیج از شهرداری‌ها خواسته «به جای تابلوهای گرامیداشت سال تولید ملی، تبلیغات کالاهای خارجی را برچینند.»
وی همچنین خطاب به مسئولان تمام رسانه‌های جمهوری اسلامی گفته است: «به جای تکرار بی‌خاصیت شعار سال، در اولین قدم تبلیغ کالای خارجی را ممنوع کنند.»
نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از واردات بی‌رویه٬ این پرسش را مطرح کرده که «با وجود میلیون‌ها بیکار در کشور، واردات میوه، نوشابه، شکلات، تسبیح، سجاده، کیف، کفش، کلاه و... چه معنی دارد؟»
رئیس سازمان بسیج همچنین پرسیده است: «در کشور گرم و خشک، آلومینیوم کردن نمای ساختمان‌ها آن هم با واردات از دشمنان اسلام چه معنی دارد؟ با کدام منطق، ظرفیت بالایی از تولید فولاد باید خالی مانده و آن‌گاه سنگ آهن خام صادر کنیم.»
این اظهارات محمدرضا نقدی یکی از صریح‌ترین هشدار‌های فرماندهان نظامی در سال‌های اخیر به نهاد‌های دولتی و خصوصی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود.
سال ۱۳۹۱ از سوی علی خامنه‌ای سال «حمایت از تولید ملی» نام‌گذاری شده است.

No comments:

Post a Comment