Sunday, April 8, 2012

فاضل لاریجانی (یکی دیگر از برادران لاریجانی) سرپرست دانشگاه آزاد آمل شد * شش رشته در دانشگاه علامه طباطبایی مورد بازنگری قرار می‌گیرد فاضل لاریجانی (یکی دیگر از برادران لاریجانی) سرپرست دانشگاه آزاد آمل شد آمل - خبرگزاری مهر: سخنگوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، خبر انتخاب فاضل لاریجانی به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی را تائید کرد. روزبه نصیری آملی دقایقی پیش به مهر گفت: فاضل لاریجانی در حکمی از سوی دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی منصوب شد. وی افزود: فاضل لاریجانی پنجمین رییس دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی است محسوب میشود که به جای علی محمد صفانیا برای این مسوولیت انتخاب شده است. سخنگوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، به سوابق سرپرست جدید این واحد دانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد: دکتر فاضل فرزند آیت الله میرزا هاشم آملی پنجمین برادر خانواده اردشیر لاریجانی، که تحت استخدام وزارت خارجه بوده و در دانشگاه، ترجمه متون سیاسی و رایزنی فرهنگی ایران در کانادا را در کارنامه خود دارد. شش رشته در دانشگاه علامه طباطبایی مورد بازنگری قرار می‌گیرد رئیس دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرده است که ٦ رشته‌ی روانشناسی، علوم تربیتی، حقوق و سیاست، اقتصاد و علوم اجتماعی هم اکنون در این دانشگاه در حال بازنگری است. به گزارش مهر، کامران دانشجو، وزیر علوم، در مراسمی با حضور بیش از چهل تن از روسای دانشگاه های کشور از صدر الدین شریعتی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، به دلیل اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و کسب رتبه برتر در اسلامی کردن دانشگاه قدردانی کرد. صدرالدین شریعتی تاکید کرده است که دانشگاه علامه طباطبایی با قدرت تمام در حال پیشبرد برنامه‌ها به ویژه در زمینه بازنگری سرفصل‌های دروس است و این امر با کیفیت بالایی در دانشگاه صورت می‌گیرد. وی هم‌چنین اظهار داشت که دانشکده‌های جدید علوم اجتماعی، علوم پایه، حسابداری و امور مالی، الهیات و معارف اسلامی و زبان های خارجی در صورت تایید وزارت علوم در مهرماه سال جاری راه اندازی خواهند شد.

فاضل لاریجانی (یکی دیگر از برادران لاریجانی) سرپرست دانشگاه آزاد آمل شد
*  شش رشته در دانشگاه علامه طباطبایی مورد بازنگری قرار می‌گیرد



فاضل لاریجانی (یکی دیگر از برادران لاریجانی) سرپرست دانشگاه آزاد آمل شد
آمل - خبرگزاری مهر: سخنگوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، خبر انتخاب فاضل لاریجانی به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی را تائید کرد.
روزبه نصیری آملی دقایقی پیش به مهر گفت: فاضل لاریجانی در حکمی از سوی دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی منصوب شد.

وی افزود: فاضل لاریجانی پنجمین رییس دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی است محسوب میشود که به جای علی محمد صفانیا برای این مسوولیت  انتخاب شده است.
سخنگوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، به سوابق سرپرست جدید این واحد دانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد: دکتر فاضل فرزند آیت الله میرزا هاشم آملی پنجمین برادر خانواده اردشیر لاریجانی، که تحت استخدام وزارت خارجه بوده و در دانشگاه، ترجمه متون سیاسی و رایزنی فرهنگی ایران در کانادا را در کارنامه خود دارد.
 شش رشته در دانشگاه علامه طباطبایی مورد بازنگری قرار می‌گیرد 

 رئیس دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرده است که ٦ رشته‌ی روانشناسی، علوم تربیتی، حقوق و سیاست، اقتصاد و علوم اجتماعی هم اکنون در این دانشگاه در حال بازنگری است.
به گزارش مهر، کامران دانشجو، وزیر علوم، در مراسمی با حضور بیش از چهل تن از روسای دانشگاه های کشور از صدر الدین شریعتی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، به دلیل اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و کسب رتبه برتر در اسلامی کردن دانشگاه قدردانی کرد.
صدرالدین شریعتی تاکید کرده است که دانشگاه علامه طباطبایی با قدرت تمام در حال پیشبرد برنامه‌ها به ویژه در زمینه بازنگری سرفصل‌های دروس است و این امر با کیفیت بالایی در دانشگاه صورت می‌گیرد.
وی هم‌چنین اظهار داشت که دانشکده‌های جدید علوم اجتماعی، علوم پایه، حسابداری و امور مالی، الهیات و معارف اسلامی و زبان های خارجی در صورت تایید وزارت علوم در مهرماه سال جاری راه اندازی خواهند شد.

No comments:

Post a Comment