Monday, May 21, 2012

وارد شدن مستقیم مقامات جمهوری اسلامی به فتوای قتل شاهین نجفی رییس دیوان عدالت‌اداری: اميدوارم اين عناصر به دست شيرمردان حريم ولايت بسزاي عمل‌شان برسند ایسنا : رییس دیوان عدالت اداری اهانت و توهین بهامام هادی(امام یازدهم شیعیان)، را محکوم و اظهار امیدواری کرد كه این عناصر "خبیث" هرچه زودتر به دست شیرمردانی که همیشه در دفاع از حریم امامت و ولایت سینه‌های خود را سپر می‌کنند، به سزای عمل خود برسند. به گزارش ایسنا ،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، در جلسه اول خرداد هیات عمومی گفت: متاسفانه برخی حلقوم‌های شیطانی، افکار منحوس و دست‌پروردگان استعمار به حریم امام "بزرگوار" شیعه جسارت‌های بسیار زننده‌ای داشتند که در برخی سایت‌ها و توسط عوامل سرسپرده صهیونیست گسترش یافت به نحوی که فریاد مراجع عظام و بزرگان دین را نیز دربرداشت. رییس دیوان عدالت اداری اضافه کرد: ما نیز در آستانه شهادت این امام "بزرگوار" ضمن عرض ارادت و تسلیت به محضر ولی عصر این جسارت و اهانت را محکوم کرده و از خداوند می‌خواهیم این عناصر خبیث هر چه زودتر به سزای عمل خود برسد.

وارد شدن مستقیم مقامات جمهوری اسلامی به فتوای قتل شاهین نجفی
رییس دیوان عدالت‌اداری: اميدوارم اين عناصر به دست شيرمردان حريم ولايت بسزاي عمل‌شان برسند


ایسنا : رییس دیوان عدالت اداری اهانت و توهین بهامام هادی(امام یازدهم شیعیان)،   را محکوم و اظهار امیدواری کرد كه این عناصر "خبیث" هرچه زودتر به دست شیرمردانی که همیشه در دفاع از حریم امامت و ولایت سینه‌های خود را سپر می‌کنند، به سزای عمل خود برسند.

به گزارش ایسنا ،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، در جلسه اول خرداد هیات عمومی گفت: متاسفانه برخی حلقوم‌های شیطانی، افکار منحوس و دست‌پروردگان استعمار به حریم امام "بزرگوار" شیعه   جسارت‌های بسیار زننده‌ای داشتند که در برخی سایت‌ها و توسط عوامل سرسپرده صهیونیست گسترش یافت به نحوی که فریاد مراجع عظام و بزرگان دین را نیز دربرداشت.

رییس دیوان عدالت اداری اضافه کرد: ما نیز در آستانه شهادت این امام "بزرگوار" ضمن عرض ارادت و تسلیت به محضر ولی عصر  این جسارت و اهانت را محکوم کرده و از خداوند می‌خواهیم این عناصر خبیث هر چه زودتر به سزای عمل خود برسد.

No comments:

Post a Comment