Thursday, May 10, 2012

قدام تروریستی شیعه‌آنلاین: ۱۰۰هزار دلار جایزه برای قتل شاهین نجفی ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ سروش جعفری وب‌سایت شیعه‌آنلاین در یک اقدام تروریستی برای قتل شاهین نجفی، خواننده ایرانی مبلغ یک‌صد هزار دلار جایزه تعیین کرد. این در حالی است که تاریخ صدور فتوای این مرجع تقلید پیش از آهنگ جدید شاهین نجفی است و مراجع تقلید شیعه عموما در راستای موضوع فقهی «سب‌النبی» حکم ارتداد صادر می‌کنند. به نوشته‌ی این وب‌سایت در حال حاضر «قتل شاهین نجفی واجب است» چراکه فتوای آن توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی صادر شده است. این در حالی است که تاریخ صدور فتوای این مرجع تقلید پیش از آهنگ جدید شاهین نجفی است و مراجع تقلید شیعه عموما در راستای موضوع فقهی «سب‌النبی» حکم ارتداد صادر می‌کنند. این سایت افراطی در ادامه نوشته است که مبلغ یک‌صد هزار دلاری که برای این اقدام تروریستی در نظر گرفته شده توسط «یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس» تامین شده است. در واقع این موضوع که وب‌سایت افراطی شیعه‌آنلاین فتوای پیشین صافی گلپایگانی را به آهنگ جدید شاهین نجفی ربط داده (بدون آنکه مشخصا مصادیق سب‌النبی مشخص شود و یا شاهین نجفی در دادگاهی محکوم شود) تنها نشان از حرکتی تروریست‌پرور و افراطی دارد. در همین حال مهدی پرنچی از روزنامه‌نگاران مقیم لندن با اشاره به مطلب سایت شیعه آنلاین نوشته است: «به نظرم برای اینکه جلوی این کارهای خطرناک گرفته بشود بهترین کار فعلا تحت فشار گذاشتن سِرورهای هاستینگ سایت‌های تروریست‌پرور هست تا دیگر به آنها خدمات ندهد و ان‌جی‌اوهایی که کارهای حقوق بشری انجام می‌دهند و دستی در امور حقوقی دارند شاید از همه بهتر از پس این کارها برآیند. یک بار مازیار بهاری همت کرد و پرس تی وی را در دادگاه محکوم کرد ده‌ها شبکه تلویزیونی ماست‌ها را کیسه کردند.» گفتنی است این‌گونه اقدامات تروریستی در جمهوری اسلامی سابقه دارد و اولین بار این آیت‌الله خمینی بود که سلمان رشدی را تنها به خاطر نگارش کتابی به مرگ محکوم کرد و پس از آن، بنیاد ۱۵ خرداد به ریاست هادی غفاری اصلاح‌طلب این‌روزها، جایزه‌ی یک میلیون دلاری را برای قتل رشدی در نظر گرفت.

قدام تروریستی شیعه‌آنلاین: ۱۰۰هزار دلار جایزه برای قتل شاهین نجفی

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ سروش جعفری

image
وب‌سایت شیعه‌آنلاین در یک اقدام تروریستی برای قتل شاهین نجفی، خواننده ایرانی مبلغ یک‌صد هزار دلار جایزه تعیین کرد. این در حالی است که تاریخ صدور فتوای این مرجع تقلید پیش از آهنگ جدید شاهین نجفی است و مراجع تقلید شیعه عموما در راستای موضوع فقهی «سب‌النبی» حکم ارتداد صادر می‌کنند.
به نوشته‌ی این وب‌سایت در حال حاضر «قتل شاهین نجفی واجب است» چراکه فتوای آن توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی صادر شده است.
این در حالی است که تاریخ صدور فتوای این مرجع تقلید پیش از آهنگ جدید شاهین نجفی است و مراجع تقلید شیعه عموما در راستای موضوع فقهی «سب‌النبی» حکم ارتداد صادر می‌کنند.
این سایت افراطی در ادامه نوشته است که مبلغ یک‌صد هزار دلاری که برای این اقدام تروریستی در نظر گرفته شده توسط «یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس» تامین شده است.
در واقع این موضوع که وب‌سایت افراطی شیعه‌آنلاین فتوای پیشین صافی گلپایگانی را به آهنگ جدید شاهین نجفی ربط داده (بدون آنکه مشخصا مصادیق سب‌النبی مشخص شود و یا شاهین نجفی در دادگاهی محکوم شود) تنها نشان از حرکتی تروریست‌پرور و افراطی دارد.
در همین حال مهدی پرنچی از روزنامه‌نگاران مقیم لندن با اشاره به مطلب سایت شیعه آنلاین نوشته است: «به نظرم برای اینکه جلوی این کارهای خطرناک گرفته بشود بهترین کار فعلا تحت فشار گذاشتن سِرورهای هاستینگ سایت‌های تروریست‌پرور هست تا دیگر به آنها خدمات ندهد و ان‌جی‌اوهایی که کارهای حقوق بشری انجام می‌دهند و دستی در امور حقوقی دارند شاید از همه بهتر از پس این کارها برآیند. یک بار مازیار بهاری همت کرد و پرس تی وی را در دادگاه محکوم کرد ده‌ها شبکه تلویزیونی ماست‌ها را کیسه کردند.»
گفتنی است این‌گونه اقدامات تروریستی در جمهوری اسلامی سابقه دارد و اولین بار این آیت‌الله خمینی بود که سلمان رشدی را تنها به خاطر نگارش کتابی به مرگ محکوم کرد و پس از آن، بنیاد ۱۵ خرداد به ریاست هادی غفاری اصلاح‌طلب این‌روزها، جایزه‌ی یک میلیون دلاری را برای قتل رشدی در نظر گرفت.

No comments:

Post a Comment