Thursday, May 10, 2012

«یارانه» نبود، ما از گرسنگی می‌مردیم! تابناک: روزنامه ایران با تغییر لوگو به استقبال یکصدمین سفر استانی محمود احمدی نژاد رفت؛ سفرهای استانی که از مشهد آغاز شد و صدتایی شدنش را هم در این شهر جشن می‌گیرد. این روزنامه، تصویری از یکی از سفرهای استانی احمدی‌نژاد برگزیده که در آن، برخی از مردم، پلاکاردهایی را به دست گرفته‌اند که روی یکی از آنها نوشته شده بود: «اگر یارانه‌ها نبودند، ما از گرسنگی می‌مردیم»؛ این در کنار تیتر یک این روزنامه است که عنوان کرد، شکوفایی ایران، رهاورد صد سفر استانی، البته که منظور این روزنامه از شکوفایی ایران، نجات برخی از هم‌وطنانمان از گرسنگی نبوده، چه اینکه رئیس‌جمهور بارها اعلام کرده بودند که در ایران هیچ گرسنه ای نداریم. با این حال، ذهن شما را به ویدئوی معروف سفر نود و نهم دولت به استان هرمزگان می‌بریم که پیرمردی به دنبال خودروی احمدی نژاد می‌دود و فریاد می‌زند: احمدی نژاد ما گرسنه‌ایم.

«یارانه» نبود، ما از گرسنگی می‌مردیم!



تابناک: روزنامه ایران با تغییر لوگو به استقبال یکصدمین سفر استانی محمود احمدی نژاد رفت؛ سفرهای استانی که از مشهد آغاز شد و صدتایی شدنش را هم در این شهر جشن می‌گیرد.
این روزنامه، تصویری از یکی از سفرهای استانی احمدی‌نژاد برگزیده که در آن، برخی از مردم، پلاکاردهایی را به دست گرفته‌اند که روی یکی از آنها نوشته شده بود: «اگر یارانه‌ها نبودند، ما از گرسنگی می‌مردیم»؛ این در کنار تیتر یک این روزنامه است که عنوان کرد، شکوفایی ایران، رهاورد صد سفر استانی، البته که منظور این روزنامه از شکوفایی ایران، نجات برخی از هم‌وطنانمان از گرسنگی نبوده، چه اینکه رئیس‌جمهور بارها اعلام کرده بودند که در ایران هیچ گرسنه ای نداریم.
با این حال، ذهن شما را به ویدئوی معروف سفر نود و نهم دولت به استان هرمزگان می‌بریم که پیرمردی به دنبال خودروی احمدی نژاد می‌دود و فریاد می‌زند: احمدی نژاد ما گرسنه‌ایم.
 

No comments:

Post a Comment