Thursday, June 14, 2012

افزايش 15 تا 25 درصدی قيمت نان‌های فانتزی رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم خبر داد: در بخش نان های فانتزی با توجه به انواع نان بین 15 تا 25 درصد افزایش نرخ صورت گرفته است. محمدجواد کرمی ـ رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم ـ در گفت وگو با ایسنا، گفت: وقتی قیمت گندم و آرد اصلاح شد طبیعی است که ما نیز افزایش را اعمال کنیم كه علاوه بر افزایش قیمت گندم و آرد در مواردی مثل بهبوددهنده، شکر و یا روغن که در تهیه نان های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد نیز افزایش داشتیم. وي افزود: طبيعي است كه ميزان اين افزايش در مناطق مختلف متفاوت است و با توجه به اينكه ما به دنبال رقابت با نان‌هاي سنتي هستيم صلاح ديديم كه قيمت نان بربري خود را كه از پرمصرف‌ترين نان‌هاي فانتزي است را افزايش ندهيم و همان 500 تومان باقي مي‌ماند و با توجه به اينكه به ماه مبارك رمضان نزديك مي شويم و مصرف اين نوع نان فانتزي افزايش مي‌يابد تعرفه آن را تغيير نداديم. تعداد کارگران اخراجي ايران تایر به 130 نفر رسید ایلنا: دبیر شورای اسلامی کار کارخانه ایران تایر خبر داد: اين کارخانه، وابسته به بنیاد مستضعفان۵۰ کارگرقراردادی دیگر خود را پيش از اتمام قرار داد کاری‌شان اخراج کرد. مجتبی حسینی با اشاره به اخراج ۸۰ کارگر قراردادی ایران تایر در اوایل ماه جاری به ايلنا گفت: کارخانه ایران تایر به بهانه کمبود مواد اولیه تولید و نقدینگی۵۰ کارگر قراردادی خود را پيش از پایان قراردادشان اخراج کند. او با بیان اینکه ۵۰ کارگر اخراجي تا پایان تیر ماه قرارداد دارند، افزود: ایران تایر با اخراج ۵۰ کارگرخود در هفته جاری تعداد کارگران اخراج شده خود را ۱۳۰ نفر رسانده است. به گفته حسینی افزایش بی‌رویه قیمت مواد اولیه و کمبود نقدینگی این کارخانه را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.


افزايش 15 تا 25 درصدی قيمت نان‌های فانتزی
رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم خبر داد: در بخش نان های فانتزی با توجه به انواع نان بین 15 تا 25 درصد افزایش نرخ صورت گرفته است.
محمدجواد کرمی ـ رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم ـ در گفت وگو با ایسنا، گفت: وقتی قیمت گندم و آرد اصلاح شد طبیعی است که ما نیز افزایش را اعمال کنیم كه علاوه بر افزایش قیمت گندم و آرد در مواردی مثل بهبوددهنده، شکر و یا روغن که در تهیه نان های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد نیز افزایش داشتیم.
وي افزود: طبيعي است كه ميزان اين افزايش در مناطق مختلف متفاوت است و با توجه به اينكه ما به دنبال رقابت با نان‌هاي سنتي هستيم صلاح ديديم كه قيمت نان بربري خود را كه از پرمصرف‌ترين نان‌هاي فانتزي است را افزايش ندهيم و همان 500 تومان باقي مي‌ماند و با توجه به اينكه به ماه مبارك رمضان نزديك مي شويم و مصرف اين نوع نان فانتزي افزايش مي‌يابد تعرفه آن را تغيير نداديم.

تعداد کارگران اخراجي ايران تایر به 130 نفر رسید
ایلنا: دبیر شورای اسلامی کار کارخانه ایران تایر خبر داد: اين کارخانه، وابسته به بنیاد مستضعفان۵۰ کارگرقراردادی دیگر خود را پيش از اتمام قرار داد کاری‌شان اخراج کرد.
مجتبی حسینی با اشاره به اخراج ۸۰ کارگر قراردادی ایران تایر در اوایل ماه جاری به ايلنا گفت: کارخانه ایران تایر به بهانه کمبود مواد اولیه تولید و نقدینگی۵۰ کارگر قراردادی خود را پيش از پایان قراردادشان اخراج کند.
او با بیان اینکه ۵۰ کارگر اخراجي تا پایان تیر ماه قرارداد دارند، افزود: ایران تایر با اخراج ۵۰ کارگرخود در هفته جاری تعداد کارگران اخراج شده خود را ۱۳۰ نفر رسانده است.
به گفته حسینی افزایش بی‌رویه قیمت مواد اولیه و کمبود نقدینگی این کارخانه را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.
 

No comments:

Post a Comment