Saturday, June 2, 2012

مشاور نظامی علی خامنه‌ای : اگر آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کند، حزب‌الله لبنان می‌تواند با خمپاره اسرائیل را بزند و الان چندین هزار موشک در اختیار دارد دیگربان : یحیی رحیم صفوی٬ مشاور نظامی علی خامنه‌ای می‌گوید بیش از یک میلیون یهودی در اسرائیل در معرض «آسیب» قرار دارند و در صورت بروز جنگ٬ حزب‌الله لبنان به اسرائیل حمله خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای رحیم صفوی این مطلب را روز جمعه (۱۲ خرداد) بیان کرده و گفته که آمریکا و اسرائیل اگر «بخواهند جنگی علیه ایران ‏راه بیندازند ممکن است در‌‌ همان یکی دو هفته اول، یهودیان آنجا که بسیار آسیب‌پذیرند، یک میلیون ‏نفرشان از اسرائیل فرار کنند. ‏» وی افزوده که «حزب‌الله لبنان می‌تواند با خمپاره ۶۰ اسرائیل را بزند و الان چندین هزار موشک در اختیار دارد.» به گفته وی «اگر ‏اسرائیلی‌ها بخواهند آسیبی به ما {جمهوری اسلامی} بزنند، به احتمال قوی حزب‌الله علیه آن‌ها عملیات خواهد کرد.» این مقام نظامی اظهار کرده است: «ما {جمهوری اسلامی} هوشمندانه در مقابل هر عملیات نظامی و تهدید آن‌ها {آمریکا و اسرائیل}، متناسب با هر آسیبی که به ما بزنند، به آن‌ها آسیب ‏خواهیم زد.» مشاور آقای خامنه‌ای همچنین اضافه کرده است: «‏آمریکایی‌ها بیش از ۲۰ پایگاه و بیش از ۱۰۰ هزار نیروی نظامی در منطقه دارند که تمام آن‌ها در معرض خطر ‏ایران هستند.» رحیم‌ صفوی در بخش دیگری از این گفتگو به تعریف و تمجید از علی خامنه‌ای پرداخته که مهم‌ترین آن‌ها به این شرح است: من حضرت آقا را یک رهبر جامع، شجاع، مدیر، مدبّر، عادل و یک فقیه عارف می‌شناسم. در میان رهبران ‏سیاسی ۱۹۲ کشور، به اعتقاد من، ایشان آگاه‌ترین رهبری هستند که شأن فرماندهی کل قوا را دارند. ما {در دنیا} چنین رهبری نداریم که در مسائل مختلف صاحبنظر باشد و این ‏‏‌قدر هم، نه فقط نسبت به ملت ایران که نسبت به ملت‌های اسلامی و بلکه بشریت، محبت و عاطفه انسانی ‏داشته باشند. ‏ ایشان {خامنه‌ای} در باب سلاح‌های اتمی و سلاح‌های شیمیایی فتاوی درخشانی دارند و این‌ها را حرام اعلام کرده‌اند. خصوصیاتی که رهبر عزیزمان دارند را در هیچ ‌یک از رهبران دنیا نمی‌توان مشاهده کرد و این نیست جز ‏عنایات خداوند متعال. انصافاً مردم ما هم به آقا عشق می‌ورزند و محبت آقا در دل‌ مردم ما ریشه‌دار و عمیق است. در همین ‏انتخاباتی که برای مجلس نهم انجام شد، به اعتقاد من مردم هوشمند ما به عشق رهبری ‏آمدند.

مشاور نظامی علی خامنه‌ای : اگر آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کند، حزب‌الله لبنان می‌تواند با خمپاره اسرائیل را بزند و الان چندین هزار موشک در اختیار دارد


دیگربان : یحیی رحیم صفوی٬ مشاور نظامی علی خامنه‌ای می‌گوید بیش از یک میلیون یهودی در اسرائیل در معرض «آسیب» قرار دارند و در صورت بروز جنگ٬ حزب‌الله لبنان به اسرائیل حمله خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای رحیم صفوی این مطلب را روز جمعه (۱۲ خرداد) بیان کرده و گفته که آمریکا و اسرائیل اگر «بخواهند جنگی علیه ایران ‏راه بیندازند ممکن است در‌‌ همان یکی دو هفته اول، یهودیان آنجا که بسیار آسیب‌پذیرند، یک میلیون ‏نفرشان از اسرائیل فرار کنند. ‏»

وی افزوده که «حزب‌الله لبنان می‌تواند با خمپاره ۶۰ اسرائیل را بزند و الان چندین هزار موشک در اختیار دارد.»

به گفته وی «اگر ‏اسرائیلی‌ها بخواهند آسیبی به ما {جمهوری اسلامی} بزنند، به احتمال قوی حزب‌الله علیه آن‌ها عملیات خواهد کرد.»

این مقام نظامی اظهار کرده است: «ما {جمهوری اسلامی} هوشمندانه در مقابل هر عملیات نظامی و تهدید آن‌ها {آمریکا و اسرائیل}، متناسب با هر آسیبی که به ما بزنند، به آن‌ها آسیب ‏خواهیم زد.»

مشاور آقای خامنه‌ای همچنین اضافه کرده است: «‏آمریکایی‌ها بیش از ۲۰ پایگاه و بیش از ۱۰۰ هزار نیروی نظامی در منطقه دارند که تمام آن‌ها در معرض خطر ‏ایران هستند.»

رحیم‌ صفوی در بخش دیگری از این گفتگو به تعریف و تمجید از علی خامنه‌ای پرداخته که مهم‌ترین آن‌ها به این شرح است:

من حضرت آقا را یک رهبر جامع، شجاع، مدیر، مدبّر، عادل و یک فقیه عارف می‌شناسم. در میان رهبران ‏سیاسی ۱۹۲ کشور، به اعتقاد من، ایشان آگاه‌ترین رهبری هستند که شأن فرماندهی کل قوا را دارند.

ما {در دنیا} چنین رهبری نداریم که در مسائل مختلف صاحبنظر باشد و این ‏‏‌قدر هم، نه فقط نسبت به ملت ایران که نسبت به ملت‌های اسلامی و بلکه بشریت، محبت و عاطفه انسانی ‏داشته باشند. ‏

ایشان {خامنه‌ای} در باب سلاح‌های اتمی و سلاح‌های شیمیایی فتاوی درخشانی دارند و این‌ها را حرام اعلام کرده‌اند.

خصوصیاتی که رهبر عزیزمان دارند را در هیچ ‌یک از رهبران دنیا نمی‌توان مشاهده کرد و این نیست جز ‏عنایات خداوند متعال.

انصافاً مردم ما هم به آقا عشق می‌ورزند و محبت آقا در دل‌ مردم ما ریشه‌دار و عمیق است. در همین ‏انتخاباتی که برای مجلس نهم انجام شد، به اعتقاد من مردم هوشمند ما به عشق رهبری ‏آمدند.

No comments:

Post a Comment