Friday, July 27, 2012

بمبی به وزرن 13 تن آماده پرتاب برای انهدام تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی..! وزارت دفاع آمریکا برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران بمبی بسیار قوی به وزن 13 تن آماده کرده که می تواند اهدافی را که در اعماق 60 متری زمین قرار دارند منهدم سازد. بر اساس گزارش سایت "ایر فورس تایمس" وابسته به وزارت دفاع آمریکا ، این بمب "مهمات بسیار بزرگ" Penetrator Massive ordnance" یا به اختصار (MOP) نامیده شده و ساخت آن از چهار سال پیش آغاز شده بود. این اولین بار است که یک سایت رسمی آمریکایی ، ساخت بمب وِیژه برای منهدم کردن تاسیسات هسته ای ایران را فاش می کند. بر اساس این گزارش (MOP) که وزن دقیق آن 13 و نیم تن است ، 6 متر طول و یک متر عرض دارد، به عنوان خطرناکترین بمب غیر اتمی وزرات دفاع آمریکا به شمار می رود. بمب (MOP)از مواد منفجره بسیار شدید ساخته شده و با هواپیماهای جنگی 52 B و B-2 قابل حمل و پرتاب است. این بمب همچنین قادر است تاسیسات زیرزمینی ،سلاح های شیمیایی، و یا هسته ای و موشکها را منهدم کند. این سایت در گزارش خود آورده است که مایکل دونلی معاون وزیر دفاع آمریکا در امور نیروی هوایی روز چهارشنبه گذشته در پاسخ به این سوال که آیا (MOP) هم اکنون آماده استفاده می باشد یا خیر، گفته است که :" اگر امروز نیاز به استفاده از آن وجود داشته باشد ، این بمب هم اکنون آماده پرتاب است." بر اساس این گزارش قدرت تخریبی بمب (MOP) 10 برابر بمب های استفاده شده توسط ایالات متحده در عراق است. منبع: العربیه نت

بمبی به وزرن 13 تن آماده پرتاب برای انهدام تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی..!

وزارت دفاع آمریکا برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران بمبی بسیار قوی به وزن 13 تن آماده کرده که می تواند اهدافی را که در اعماق 60 متری زمین قرار دارند منهدم سازد.

بر اساس گزارش سایت "ایر فورس تایمس" وابسته به وزارت دفاع آمریکا ، این بمب "مهمات بسیار بزرگ" Penetrator Massive ordnance" یا به اختصار (MOP) نامیده شده و ساخت آن از چهار سال پیش آغاز شده بود.

این اولین بار است که یک سایت رسمی آمریکایی ، ساخت بمب وِیژه برای منهدم کردن تاسیسات هسته ای ایران را فاش می کند.

بر اساس این گزارش (MOP) که وزن دقیق آن 13 و نیم تن است ، 6 متر طول و یک متر عرض دارد، به عنوان خطرناکترین بمب غیر اتمی وزرات دفاع آمریکا به شمار می رود.

بمب (MOP)از مواد منفجره بسیار شدید ساخته شده و با هواپیماهای جنگی 52 B و B-2 قابل حمل و پرتاب است. این بمب همچنین قادر است تاسیسات زیرزمینی ،سلاح های شیمیایی، و یا هسته ای و موشکها را منهدم کند.

این سایت در گزارش خود آورده است که مایکل دونلی معاون وزیر دفاع آمریکا در امور نیروی هوایی روز چهارشنبه گذشته در پاسخ به این سوال که آیا (MOP) هم اکنون آماده استفاده می باشد یا خیر، گفته است که :" اگر امروز نیاز به استفاده از آن وجود داشته باشد ، این بمب هم اکنون آماده پرتاب است."

بر اساس این گزارش قدرت تخریبی بمب (MOP) 10 برابر بمب های استفاده شده توسط ایالات متحده در عراق است.
منبع:
العربیه نت

No comments:

Post a Comment