Wednesday, July 18, 2012

خبر تکمیلی: انفجار دمشق؛ هلاکت وزیر دفاع / زخمی شدن داماد اسد شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد سپهبد داود عبدالله راحجه وزیر دفاع این کشور در یک انفجار انتحاری که در مقر سازمان امنیت ملی سوریه در دمشق روی داد، کشته شد. ارتش آزاد سوریه (اپوزیسیون) می گوید، انفجار انتحاری نبوده است. آصف شوکت داماد خانواده اسد (نائب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح) نیز در این انفجار زخمی شده است. گزارش العربیه: تلویزیون دولتی سوریه روز چهار شنبه اعلام کرد مقر سازمان امنیت ملی سوریه مورد هدف حمله قرار گرفت و داوود راجحه وزیر دفاع در این عملیات کشته شد. بر اساس این گزارش این انفجار هنگام برگزاری جلسه با حضور برخی وزیران و مقامات امنیتی به وقوع پیوست. تلویزیون " المنار" وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد وزیر کشور و چند نفر از شرکت کنندگان در جلسه نیز زخمی شده اند. خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد زخمی شدگان به بیمارستان " شامی " منتقل شدند و نیروهای گارد ریاست جمهوری این بیمارستان واقع در منطقه " الروضه " را به محاصره درآوردند. کمال لبوانی از اعضای شورای ملی سوریه در گفتگو با العربیه تاکید کرد این عملیات توسط ارتش آزاد صورت گرفته است. او تاکید کرد نیروهای ارتش آزاد موفق شدند 50 کیلوگرم " تی ان تی " در محل تشکیل جلسه مقامات امنیتی به کار بگذارند و هنگام برگزاری جلسه منفجر کنند. بر اساس اظهارات کمال لبوانی در جلسه برخی مقامات سیاسی و امنیتی از جمله وزیر دفاع و وزیر کشور و آصف شوکت داماد خانواده اسد حضور داشتند. منابع مخالفان اعلام کرده اند وزیر کشور در این عملیات به شدت زخمی شده است. آخزین گزارشها حاکیست که آصف شوکت داماد خانواده اسد نیز در این انفجار زخمی شده است.

خبر تکمیلی:
انفجار دمشق؛ هلاکت وزیر دفاع / زخمی شدن داماد اسد


شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد سپهبد داود عبدالله راحجه وزیر دفاع این کشور در یک انفجار انتحاری که در مقر سازمان امنیت ملی سوریه در دمشق روی داد، کشته شد. ارتش آزاد سوریه (اپوزیسیون) می گوید، انفجار انتحاری نبوده است. آصف شوکت داماد خانواده اسد (نائب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح) نیز در این انفجار زخمی شده است.

گزارش العربیه: تلویزیون دولتی سوریه روز چهار شنبه اعلام کرد مقر سازمان امنیت ملی سوریه مورد هدف حمله قرار گرفت و داوود راجحه وزیر دفاع در این عملیات کشته شد.

بر اساس این گزارش این انفجار هنگام برگزاری جلسه با حضور برخی وزیران و مقامات امنیتی به وقوع پیوست.

تلویزیون " المنار" وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد وزیر کشور و چند نفر از شرکت کنندگان در جلسه نیز زخمی شده اند.

خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد زخمی شدگان به بیمارستان " شامی " منتقل شدند و نیروهای گارد ریاست جمهوری این بیمارستان واقع در منطقه " الروضه " را به محاصره درآوردند.

کمال لبوانی از اعضای شورای ملی سوریه در گفتگو با العربیه تاکید کرد این عملیات توسط ارتش آزاد صورت گرفته است.

او تاکید کرد نیروهای ارتش آزاد موفق شدند 50 کیلوگرم " تی ان تی " در محل تشکیل جلسه مقامات امنیتی به کار بگذارند و هنگام برگزاری جلسه منفجر کنند.

بر اساس اظهارات کمال لبوانی در جلسه برخی مقامات سیاسی و امنیتی از جمله وزیر دفاع و وزیر کشور و آصف شوکت داماد خانواده اسد حضور داشتند.

منابع مخالفان اعلام کرده اند وزیر کشور در این عملیات به شدت زخمی شده است.

آخزین گزارشها حاکیست که آصف شوکت داماد خانواده اسد نیز در این انفجار زخمی شده است.

No comments:

Post a Comment