Monday, July 2, 2012

ازدواج یکساعته در ایران 60 تا صد هزار تومان شهرزاد نیوز: يك سايت اينترنتي در ایران، به معرفی زنان برای ازدواج يك ساعته به مبلغ 60 تا صد هزار تومان می پردازد. در اين سايت صفحه ای بعنوان پروفايل زنان در نظر گرفته شده كه در اين پروفايل مشخصات 10 زن وجود دارد كه برای هر زن يك كد (از عدد يك تا 10) در نظر گرفته شده است. به گزارش جام جم آنلاین، مشخصات زنان آماده ازدواج موقت نیز ذکر شده است که عبارتند از: سن، يائسه بودن يا نبودن، مطلقه بودن، قد، وزن، داشتن مسكن و منطقه اسكان، پرونده بهداشت و سلامت، خصوصيات ظاهری هر يك از خانم ها، ميزان مهريه برای عقد يك ساعته و سن «همسر» تقاضا شده. بحث درباره ازدواج موقت، به معنای فحشای شرعی، در جمهوری اسلامی ایران تنها محدود به رسانه‌های داخل کشور نیست و مجله آلمانی اشپیگل هم در هفته گذشته یک صفحه کامل به این موضوع اختصاص داده و اصطلاح «عقد لذت» را برای «روسپی گری» در جمهوری اسلامی ایران برگزیده بود.

ازدواج یکساعته در ایران 60 تا صد هزار تومان

شهرزاد نیوز: يك سايت اينترنتي در ایران، به معرفی زنان برای ازدواج يك ساعته به مبلغ 60 تا صد هزار تومان می پردازد. در اين سايت صفحه ای بعنوان پروفايل زنان در نظر گرفته شده كه در اين پروفايل مشخصات 10 زن وجود دارد كه برای هر زن يك كد (از عدد يك تا 10) در نظر گرفته شده است.
به گزارش جام جم آنلاین، مشخصات زنان آماده ازدواج موقت نیز ذکر شده است که عبارتند از: سن، يائسه بودن يا نبودن، مطلقه بودن، قد، وزن، داشتن مسكن و منطقه اسكان، پرونده بهداشت و سلامت، خصوصيات ظاهری هر يك از خانم ها، ميزان مهريه برای عقد يك ساعته و سن «همسر» تقاضا شده.
بحث درباره ازدواج موقت، به معنای فحشای شرعی، در جمهوری اسلامی ایران تنها محدود به رسانه‌های داخل کشور نیست و مجله آلمانی اشپیگل هم در هفته گذشته یک صفحه کامل به این موضوع اختصاص داده و اصطلاح «عقد لذت» را برای «روسپی گری» در جمهوری اسلامی ایران برگزیده بود.
 

No comments:

Post a Comment