Monday, October 29, 2012

یک پلنگ دیگر کشته شد : این پلنگ به رئیس محیط زیست دماوند حمله کرده بود داستان پلنگ عصبانی پس از حمله این حیوان به چند تن از محیط ‏بانان منطقه کوه‏سفید دماوند و مصدوم کردن آنها، با مرگش خاتمه یافت. به گزارش فارس، ساعتی قبل، اخباری منبی بر حمله گربه‏سانی وحشی به یک شهروند دماوندی مخابره شد. پیگیری این موضوع از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند و محیط‏بانان کوه سفید ادامه یافت تا در نهایت دقایقی قبل گونه این حیوان درنده، پلنگ اعلام شد. بر اساس اعلام محیط‏ بانان کوه‏سفید، مأموران محیط‏بانی اداره حفاظت محیط زیست دماوند برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شدند. در حین بررسی، پلنگ عصبانی به عباس میرزاکریمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند و یکی دیگر از محیط‏بانان حمله و آنها را مصدوم کرد. در نهایت در این کش و قوس و درگیری محیط‏بانان با پلنگ، این حیوان کشته شد. در حال حاضر هر دو محیط ‏بان مصدوم به بیمارستان سوم شعبان دماوند اعزام شده‏اند و در اورژانس این بیمارستان بستری هستند.

یک پلنگ دیگر کشته شد : این پلنگ به رئیس محیط زیست دماوند حمله کرده بود

داستان پلنگ عصبانی پس از حمله این حیوان به چند تن از محیط ‏بانان منطقه کوه‏سفید دماوند و مصدوم کردن آنها، با مرگش خاتمه یافت.
به گزارش فارس، ساعتی قبل، اخباری منبی بر حمله گربه‏سانی وحشی به یک شهروند دماوندی مخابره شد.
پیگیری این موضوع از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند و محیط‏بانان کوه سفید ادامه یافت تا در نهایت دقایقی قبل گونه این حیوان درنده، پلنگ اعلام شد.
بر اساس اعلام محیط‏ بانان کوه‏سفید، مأموران محیط‏بانی اداره حفاظت محیط زیست دماوند برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شدند.
در حین بررسی، پلنگ عصبانی به عباس میرزاکریمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند و یکی دیگر از محیط‏بانان حمله و آنها را مصدوم کرد.
در نهایت در این کش و قوس و درگیری محیط‏بانان با پلنگ، این حیوان کشته شد.
در حال حاضر هر دو محیط ‏بان مصدوم به بیمارستان سوم شعبان دماوند اعزام شده‏اند و در اورژانس این بیمارستان بستری هستند.

No comments:

Post a Comment