Wednesday, October 17, 2012

جمعی از زندانیان سیاسی زن در اعتراض به افزایش روز بروز محدودیت ها و عدم دسترسی به حقوق اولیه خود از جمله عدم ملاقات حضوری، تلفن، مرخصی در قسمتی از بند زنان دست به تحصن زدند. طبق قوانین سازمان زندانها حق ملاقات حضوری، مرخصی، برخورداری از تماس تلفن عمومی، بهره مندی از آزادی مشروط، از حقوق ابتدایی هر زندانی محسوب می گردد اما مسئولین زندان محرومیت از این حقوق اولیه را بعنوان ابزاری جهت تحت فشار گذاشتن بیشتر زندانیان سیاسی بکار می گیرند. این در حالیست که دیگر زندانیان عادی زن با انواع و اقسام سابقه جرم برای استفاده از تلفن و ملاقات حضوری هیچ محدودیتی ندارند. ... Continue Reading




جمعی از زندانیان سیاسی زن در اعتراض به افزایش روز بروز محدودیت ها و عدم دسترسی به حقوق اولیه خود از جمله عدم ملاقات حضوری، تلفن، مرخصی در قسمتی از بند زنان دست به تحصن زدند.
طبق قوانین سازمان زندانها حق ملاقات حضوری، مرخصی، برخورداری از تماس تلفن عمومی، بهره مندی از آزادی مشروط، از حقوق ابتدایی هر زندانی محسوب می گردد اما مسئولین زندان محرومیت از این حقوق اولیه را بعنوان ابزاری جهت تحت فشار گذاشتن بیشتر زندانیان سیاسی بکار می گیرند. این در حالیست که دیگر زندانیان عادی زن با انواع و اقسام سابقه جرم برای استفاده از تلفن و ملاقات حضوری هیچ محدودیتی ندارند.

...
Continue Reading

No comments:

Post a Comment