Friday, October 26, 2012

*بیانیه وزیرامورخارجه کلینتون درمورد برندگان جایزه ساخاروف** http://go.usa.gov/YvjW ایالات متحده کسب جایزه ساخاروف سال ۲۰١۲ پارلمان اروپا برای آزادی اندیشه را به نسرین ستوده، وکیل ایرانی حقوق بشر، و جعفر پناهی، فیلمساز ایرانی، تبریک می گوید. ما همچنین می خواهیم به سایر فینالیست های این جایزه تبریک بگوییم؛ الس بیالیاتسکی که دریافت کننده جایزه مدافع حقوق بشر سال ۲۰١١ وزارت امور خارجه آمریکاست و نادژدا تالوکونیکووا، یکاترینا ساموسویچ و ماریا آلیوخینا. فعالیت نسرین ستوده و جعفر پناهی برای تقویت حقوق بشر و ترویج آزادی بیان نماینده خواسته همه ایرانیان برای برخورداری و استفاده از حقوق و آزادیهای بنیادین آنهاست. متاسفانه هیچ یک از آنها قادر نخواهند بود از این قدردانی لذت ببرند. مقامات ایرانی ستوده را به خاطر فعالیتهای حقوقی اش زندانی کرده اند و او اکنون علیرغم شرایط وخیم سلامتی اش دوران شش ساله حبسش را سپری می کند. حکومت ایران پناهی را به خاطر فیلمهایش مجازات کرده و او را به شش سال حبس و بیست سال محرومیت از فیلمسازی و ممنوعیت از خروج از کشور محکوم کرده است. ما از دولت ایران خواستار آزادی فوری نسرین ستوده و لغو محدودیتها و محکومیت پناهی و آزادی همه زندانیان سیاسی و دیگر افرادی را که صرفا به خاطر عقاید مذهبی یا سیاسیشان در حبسند هستیم. عکس از تارنمای پارلمان اروپا http://goo.gl/HRGJj


*بیانیه وزیرامورخارجه کلینتون درمورد برندگان جایزه ساخاروف**

http://go.usa.gov/YvjW

ایالات متحده کسب جایزه ساخاروف سال ۲۰١۲ پارلمان اروپا برای آزادی اندیشه را به نسرین ستوده، وکیل ایرانی حقوق بشر، و جعفر پناهی، فیلمساز ایرانی، تبریک می گوید. ما همچنین می خواهیم به سایر فینالیست های این جایزه تبریک بگوییم؛ الس بیالیاتسکی که دریافت کننده جایزه مدافع حقوق بشر سال ۲۰١١ وزارت امور خارجه آمریکاست و نادژدا تالوکونیکووا، یکاترینا ساموسویچ و ماریا آلیوخینا.

فعالیت نسرین ستوده و جعفر پناهی برای تقویت حقوق بشر و ترویج آزادی بیان نماینده خواسته همه ایرانیان برای برخورداری و استفاده از حقوق و آزادیهای بنیادین آنهاست. متاسفانه هیچ یک از آنها قادر نخواهند بود از این قدردانی لذت ببرند. مقامات ایرانی ستوده را به خاطر فعالیتهای حقوقی اش زندانی کرده اند و او اکنون علیرغم شرایط وخیم سلامتی اش دوران شش ساله حبسش را سپری می کند. حکومت ایران پناهی را به خاطر فیلمهایش مجازات کرده و او را به شش سال حبس و بیست سال محرومیت از فیلمسازی و ممنوعیت از خروج از کشور محکوم کرده است. ما از دولت ایران خواستار آزادی فوری نسرین ستوده و لغو محدودیتها و محکومیت پناهی و آزادی همه زندانیان سیاسی و دیگر افرادی را که صرفا به خاطر عقاید مذهبی یا سیاسیشان در حبسند هستیم.

عکس از تارنمای پارلمان اروپا http://goo.gl/HRGJj
**بیانیه وزیرامورخارجه کلینتون درمورد برندگان جایزه ساخاروف**

http://go.usa.gov/YvjW

ایالات متحده کسب جایزه ساخاروف سال ۲۰١۲ پارلمان اروپا برای آزادی اندیشه را به نسرین ستوده، وکیل ایرانی حقوق بشر، و جعفر پناهی، فیلمساز ایرانی، تبریک می گوید. ما همچنین می خواهیم به سایر فینالیست های این جایزه تبریک بگوییم؛ الس بیالیاتسکی که دریافت کننده جایزه مدافع حقوق بشر سال ۲۰١١ وزارت امور خارجه آمریکاست  و نادژدا تالوکونیکووا، یکاترینا ساموسویچ و ماریا آلیوخینا. 

فعالیت نسرین ستوده و جعفر پناهی برای تقویت حقوق بشر و ترویج آزادی بیان نماینده خواسته همه ایرانیان برای برخورداری و استفاده از حقوق و آزادیهای بنیادین آنهاست. متاسفانه هیچ یک از آنها قادر نخواهند بود از این قدردانی لذت ببرند. مقامات ایرانی ستوده را به خاطر فعالیتهای حقوقی اش زندانی کرده اند و او اکنون علیرغم شرایط وخیم سلامتی اش دوران شش ساله حبسش را سپری می کند. حکومت ایران پناهی را به خاطر فیلمهایش مجازات کرده و او را به شش سال حبس و بیست سال محرومیت از فیلمسازی و ممنوعیت از خروج از کشور محکوم کرده است. ما از دولت ایران خواستار آزادی فوری نسرین ستوده و لغو محدودیتها و محکومیت پناهی و آزادی همه زندانیان سیاسی و دیگر افرادی را که صرفا به خاطر عقاید مذهبی  یا سیاسیشان در حبسند هستیم.

عکس از تارنمای پارلمان اروپا  http://goo.gl/HRGJj

No comments:

Post a Comment