Friday, December 7, 2012

* لاریجانی اصلاحیه قانون بودجه را ابلاغ کرد * ملت ایران بعد از هفت سال مشایی و احمدی‌نژاد را شناخته‌اند لاریجانی اصلاحیه قانون بودجه را ابلاغ کرد علی لاریجانی، رئیس مجلس در پی تاخیر محمود احمدی نژاد، رئیس دولت، قانون حمایت از سرمایه گذاری‌های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور را ابلاغ کرد. این اصلاحیه شامل ممنوعیت پرداخت یارانه نقدی از محل فروش ارز ناشی از صادرات نفت خام و میعانات گازی سهم دولت می شود که میان مجلس و دولت محل اختلاف بود. به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به انقضای مهلت مقرر قانونی، علی لاریجانی این اصلاحیه را ابلاغ کرده است. این چندمین باری است که در پی بروز اختلاف میان دولت و مجلس، رییس مجلس اقدام به ابلاغ قوانین و صدور دستور انتشار آن در روزنامه رسمی می کند. لاریجانی همچنین در سه سال گذشته، بارها مصوبات مغایر قانون دولت را ابطال کرده که موجب اعتراض احمدی نژاد شده است. ملت ایران بعد از هفت سال مشایی و احمدی‌نژاد را شناخته‌اند به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ حجت الاسلام روح الله بیگی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، با اشاره به تغییرات اخیر در دولت گفت: عینک سیاسی مردم خیلی قوی تر از این است که اجازه دهند با چنین برنامه هایی، آقایان در انتخابات بتوانند برنامه خاصی را برنامه ریزی کنند. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: مردم خوب را از بد و سالم را از ناسالم ، تشخیص می دهند ؛ ملت ایران در این مدت نیز آقای مشایی و هم آقای احمدی نژاد و هم سیاست های این دو بزرگوار را شناخته اند و اینکه آقایان در کدام سمت و صندلی هستند ، فرقی در حال آنها نسبت به انتخاب با بصیرت و ولایت مدارانه مردم نخواهد داشت.

* لاریجانی اصلاحیه قانون بودجه را ابلاغ کرد
* ملت ایران بعد از هفت سال مشایی و احمدی‌نژاد را شناخته‌اند


لاریجانی اصلاحیه قانون بودجه را ابلاغ کرد
علی لاریجانی، رئیس مجلس در پی تاخیر محمود احمدی نژاد، رئیس دولت، قانون حمایت از سرمایه گذاری‌های عمرانی و تولید ملی و اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور را ابلاغ کرد.

این اصلاحیه شامل ممنوعیت پرداخت یارانه نقدی از محل فروش ارز ناشی از صادرات نفت خام و میعانات گازی سهم دولت می شود که میان مجلس و دولت محل اختلاف بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به انقضای مهلت مقرر قانونی، علی لاریجانی این اصلاحیه را ابلاغ کرده است.

این چندمین باری است که در پی بروز اختلاف میان دولت و مجلس، رییس مجلس اقدام به ابلاغ قوانین و صدور دستور انتشار آن در روزنامه رسمی می کند.

لاریجانی همچنین در سه سال گذشته، بارها مصوبات مغایر قانون دولت را ابطال کرده که موجب اعتراض احمدی نژاد شده است.
ملت ایران بعد از هفت سال مشایی و احمدی‌نژاد را شناخته‌اند
به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ حجت الاسلام روح الله بیگی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ،  با اشاره به تغییرات اخیر در دولت گفت: عینک سیاسی مردم خیلی قوی تر از این است که اجازه دهند با چنین برنامه هایی، آقایان در انتخابات بتوانند برنامه خاصی را برنامه ریزی کنند.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: مردم خوب را از بد و سالم را از ناسالم ، تشخیص می دهند ؛ ملت ایران در این مدت نیز آقای مشایی و هم آقای احمدی نژاد و هم سیاست های این دو بزرگوار را شناخته اند و اینکه آقایان در کدام سمت و صندلی هستند ، فرقی در حال آنها نسبت به انتخاب با بصیرت و ولایت مدارانه مردم نخواهد داشت.

No comments:

Post a Comment