Thursday, January 10, 2013

معرفی ایرون، سایتی در رقابت با بالاترین علم به آنچه دیگران در اطراف ما به آن فکر می‌کنند و این که درباره آن چطور فکر می‌کنند و چه احساسی دارند می‌تواند جالب باشد. این سایت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) کاری می‌کند که شما درباره همه چیزهایی که در «منظومه ذهنی ما ایرانی‌ها» قرار دارد قضاوت کنید. اما در این میان نظرات مروج نفرت، تهدید افراد و گروه‌ها، نژادپرستانه و فحاشی و تحقیر هر کسی ممنوع است. جهانشاه جاوید که سال‌ها پیش سایت ایرانیان دات کام را تاسیس کرده بود، با همکاری اعضای خانواده‌اش وبسایت «ایرون»را راه‌انداخته تا اعضای این سایت بفهمند، «ایرونی‌ها» چطور فکر می‌کنند، از چه چیزی خوششون میاد، چی براشون مهمه و نهایتا خودشون رو بهتر بشناسن. به نظر می‌رسد سایت ایرون، به شکلی می‌خواهد از تجربیات سایت مشهور «بالاترین» استفاده کرده و راهی موازی را برود:برخلاف بالاترین، اینجا در ایرون، «می‌توانید نظر کسی زیر لینک خودتان را اگر دوست نداشتین دیلیت کنید و اگر لازم دونستین افراد رو بلاک کنین و نذارین زیر مطالب شما اظهار نظر کنن.» همین طور در این سایت می‌تونین آدم‌ها رو «دنبال» کنید تا لینک‌هایی که آن کاربر خاص می‌گذارد برای شما بیاید. این سایت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) کاری می‌کند که شما درباره همه چیزهایی که در «منظومه ذهنی ما ایرانی‌ها» قرار دارد قضاوت کنید. اما در این میان نظرات مروج نفرت، تهدید افراد و گروه‌ها، نژادپرستانه و فحاشی و تحقیر هر کسی ممنوع است. در بخشی از سایت با سوال امروز حالت چطوره مواجه می‌شویم که جوابی که کاربران به آن می‌دهند نمودار نبض ملی را می‌سازد. برای استفاده از «ایرون» به آن سری زده و سوال بپرسید و پاسخ دهید. لینک بدهید و نظر بدهید. عکس بگذارید و عکس‌های دیگر را تماشا کنید و ویدئوهایتان را در آنجا ارائه کرده و ویدئوهای موجود را ببینید و ارزیابی کنید و از همه مهمتر، از ارزیابی‌های دیگران مطلع شوید.


معرفی ایرون، سایتی در رقابت با بالاترین

image
علم به آنچه دیگران در اطراف ما به آن فکر می‌کنند و این که درباره آن چطور فکر می‌کنند و چه احساسی دارند می‌تواند جالب باشد. این سایت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) کاری می‌کند که شما درباره همه چیزهایی که در «منظومه ذهنی ما ایرانی‌ها» قرار دارد قضاوت کنید. اما در این میان نظرات مروج نفرت، تهدید افراد و گروه‌ها، نژادپرستانه و فحاشی و تحقیر هر کسی ممنوع است.
جهانشاه جاوید که سال‌ها پیش سایت ایرانیان دات کام را تاسیس کرده بود، با همکاری اعضای خانواده‌اش وبسایت «ایرون»را راه‌انداخته تا اعضای این سایت بفهمند، «ایرونی‌ها» چطور فکر می‌کنند، از چه چیزی خوششون میاد، چی براشون مهمه و نهایتا خودشون رو بهتر بشناسن. 
به نظر می‌رسد سایت ایرون، به شکلی می‌خواهد از تجربیات سایت مشهور «بالاترین» استفاده کرده و راهی موازی را برود:برخلاف بالاترین، اینجا در ایرون، «می‌توانید نظر کسی زیر لینک خودتان را اگر دوست نداشتین دیلیت کنید و اگر لازم دونستین افراد رو بلاک کنین و نذارین زیر مطالب شما اظهار نظر کنن.»
همین طور در این سایت می‌تونین آدم‌ها رو «دنبال» کنید تا لینک‌هایی که آن کاربر خاص می‌گذارد برای شما بیاید. 
این سایت دو زبانه (فارسی-انگلیسی) کاری می‌کند که شما درباره همه چیزهایی که در «منظومه ذهنی ما ایرانی‌ها» قرار دارد قضاوت کنید. اما در این میان نظرات مروج نفرت، تهدید افراد و گروه‌ها، نژادپرستانه و فحاشی و تحقیر هر کسی ممنوع است. 
در بخشی از سایت با سوال امروز حالت چطوره مواجه می‌شویم که جوابی که کاربران به آن می‌دهند نمودار نبض ملی را می‌سازد.
برای استفاده از «ایرون» به آن سری زده و سوال بپرسید و پاسخ دهید. لینک بدهید و نظر بدهید. عکس بگذارید و عکس‌های دیگر را تماشا کنید و ویدئوهایتان را در آنجا ارائه کرده و ویدئوهای موجود را ببینید و ارزیابی کنید و از همه مهمتر، از ارزیابی‌های دیگران مطلع شوید.

No comments:

Post a Comment