Saturday, March 23, 2013

وزارت اطلاعات : اروپایی ها برای دولت جاسوسی میکنند شما هم چنین کنید! به گزارش خبرگزاری پانا وزارت جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه از مردم خواسته تا با تیروهای اطلاعاتی همکاری کنند و از شایعه سازی هم پرهیز نمایند. این اطلاعیه در 23 بند است که بندهایی از آن در زیر میاید: * امنیت ملی کشور در گرو مشارکت تک تک مردم ایران اسلامی در تأمین امنیت عمومی است. * آیا می دانید در اروپا ، اتباع کشورهای اروپایی در خیابانها و حتی از پشت پنجره ها، هر گونه فعالیت مشکوک و یا تردد غیر عادی را به پلیس اطلاع می دهند و این فرهنگ امنیتی ، از ویژگیهای جامعه اروپائی محسوب می شود. * در تمام کشورهای توسعه یافته، همکاری با پلیس و دستگاه امنیتی، یک فرهنگ عمومی است که برخاسته از احساس نیاز عمومی به امنیتی پایدار می باشد. * به تلفنهای مشکوک که سوالات غیر عادی می نمایند و اخبار ویژه ای را از شما می پرسند، اعتماد نکرده و موضوع را به تلفن 113 گزارش نمایید. دشمنان با استفاده از تماسهای تلفنی به دنبال کسب اخبار مورد نیاز خود از کشور ما هستند. * دشمنان در سفرهای شما به خارج از کشور به دنبال برقراری ارتباط و دوستی با شما هستند . مراقب درخواست ها و دام های دشمن در این سفرها باشیم. * کارمندان دوایر دولتی در تور فعالیت های جاسوسی دشمنان هستند، پس از افشای هر گونه اطلاعات و دسترسی خود به اسناد و اخبار محرمانه، حتی در نزد دوستان و اقوام نزدیک هم خودداری کنیم. * در مراجعه به سفارتخانه های بیگانه برای دریافت روادید و سایر امور مسافرتی، اطلاعات شغلی محرمانه را ارائه ندهید. در صورت اصرار بیگانگان، مراتب را به ستاد خبری و زارت اطلاعات اطلاع دهید. * پخش و تبلیغ شایعه های رادیو و تلویزیون های بیگانگان ، همراهی با دشمنان میهن عزیزمان است، پس شایعه های دشمنان را بی اعتنا با شیم. * شایعه سازی بیگانگان فقط برای ایجاد اختلاف بین مسئولین و از بین بردن وحدت ملی ماست، شایعه ها را توطئه دشمنان این مرزو بوم بدانیم و آنها را به دیگران منتقل نکنیم . * اتباع ایرانی در سفرهای خارجی مورد حمایت نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی در هر کشور خارجی هستند . اگر خواسته یا ناخواسته مرتکب هر گونه اشتباهی شدید بدون نگرانی و مطمئن به حمایت دولت جمهوری اسلامی ، اسیر شانتاژها و فشارهای مأمورین خارجی برای اجابت خواسته های غیر قانونی آنها نشوید. بلافاصله درخواست تماس با مأمورین سفارت جمهوری اسلامی را نمائید تا با حضور آنها مأمورین بیگانه ، بر اساس قانون با شما برخورد کنند و مورد حمایت کشور خود قرار گیرید.اگر موفق به تماس با سفارت نشدید، در هنگام ورود به کشور، به ستاد خبری وزارت اطلاعات مراجعه و یا با تلفن 113 تماس بگیرید و ماجرا را شرح دهید.

وزارت اطلاعات : اروپایی ها برای دولت جاسوسی میکنند شما هم چنین کنید!

به گزارش خبرگزاری پانا وزارت جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه از مردم خواسته تا با تیروهای اطلاعاتی همکاری کنند و از شایعه سازی هم پرهیز نمایند. این اطلاعیه در 23 بند است که بندهایی از آن در زیر میاید:
*  امنیت ملی کشور در گرو مشارکت تک تک مردم ایران اسلامی در تأمین امنیت عمومی است.
*  آیا می دانید در اروپا ، اتباع کشورهای اروپایی در خیابانها و حتی از پشت پنجره ها، هر گونه فعالیت مشکوک و یا تردد غیر عادی را به پلیس اطلاع می دهند و این فرهنگ امنیتی ، از ویژگیهای جامعه اروپائی محسوب می شود.
*  در تمام کشورهای توسعه یافته، همکاری با پلیس و دستگاه امنیتی، یک فرهنگ عمومی است که برخاسته از احساس نیاز عمومی به امنیتی پایدار می باشد.
*  به تلفنهای مشکوک که سوالات غیر عادی می نمایند و اخبار ویژه ای را از شما می پرسند، اعتماد نکرده و موضوع را به تلفن 113 گزارش نمایید. دشمنان با استفاده از تماسهای تلفنی به دنبال کسب اخبار مورد نیاز خود از کشور ما هستند.
*  دشمنان در سفرهای شما به خارج از کشور به دنبال برقراری ارتباط و دوستی با شما هستند . مراقب درخواست ها و دام های دشمن در این سفرها باشیم.
* کارمندان دوایر دولتی در تور فعالیت های جاسوسی دشمنان هستند، پس از افشای هر گونه اطلاعات و دسترسی خود به اسناد و اخبار محرمانه، حتی در نزد دوستان و اقوام نزدیک هم خودداری کنیم.
*  در مراجعه به سفارتخانه های بیگانه برای دریافت روادید و سایر امور مسافرتی، اطلاعات شغلی محرمانه را ارائه ندهید. در صورت اصرار بیگانگان، مراتب را به ستاد خبری و زارت اطلاعات اطلاع دهید.
* پخش و تبلیغ شایعه های رادیو و تلویزیون های بیگانگان ، همراهی با دشمنان میهن عزیزمان است، پس شایعه های دشمنان را بی اعتنا با شیم.
* شایعه سازی بیگانگان فقط برای ایجاد اختلاف بین مسئولین و از بین بردن وحدت ملی ماست، شایعه ها را توطئه دشمنان این مرزو بوم بدانیم و آنها را به دیگران منتقل نکنیم .
*  اتباع ایرانی در سفرهای خارجی مورد حمایت نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی در هر کشور خارجی هستند . اگر خواسته یا ناخواسته مرتکب هر گونه اشتباهی شدید بدون نگرانی و مطمئن به حمایت دولت جمهوری اسلامی ، اسیر شانتاژها و فشارهای مأمورین خارجی برای اجابت خواسته های غیر قانونی آنها نشوید. بلافاصله درخواست تماس با مأمورین سفارت جمهوری اسلامی را نمائید تا با حضور آنها مأمورین بیگانه ، بر اساس قانون با شما برخورد کنند و مورد حمایت کشور خود قرار گیرید.اگر موفق به تماس با سفارت نشدید، در هنگام ورود به کشور، به ستاد خبری وزارت اطلاعات مراجعه و یا با تلفن 113 تماس بگیرید و ماجرا را شرح دهید.

No comments:

Post a Comment