Tuesday, March 26, 2013

"تلاش دیپلمات سعودی که در یک تصادف اتومبیل یک بسیجی را کشته بود برای خروج از ایران" مشرق : "روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه یک دیپلمات سعودی حین رانندگی به دلیل سرعت نامتعارف و عدم تعادل در مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش با یک دستگاه پراید تصادف کرد که به فوت یک شهروند ایرانی (به نام فراهانی و عضو بسج) انجامید." این خبری بود که هفته آخر سال گذشته توجه دستگاه سیاست خارجی دو کشور را به خود جلب کرد. پس از این حادثه پلیس تهران گزارش داد که در این حادثه منجر به مرگ شهروند تهرانی،‌ خودروی عربستانی مقصر شناخته است و کارمند عربستانی هم حامل مشروبات الکلی و هم در حال مستی در حال رانندگی بوده است. دیپلمات مست سعودی به فاصله دو روز پس از این حادثه، قصد داشت به همراه یک دیپلمات دیگر و بدون پرداختن تاوان حادثه ای که مسبب آن بوده است از ایران خارج شود که مأموران فرودگاه بین المللی خمینی از خروج آنان ممانعت کردند. اگرچه که عربستان سعودی تا کنون هیچ پاسخی در این خصوص نداده است اما به هر روی، خانواده شهروند فقید تهرانی، باید از حقوق خود برخوردار شوند.

"تلاش دیپلمات سعودی که در یک تصادف اتومبیل یک بسیجی را کشته بود برای خروج از ایران"

مشرق  : "روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه یک دیپلمات سعودی حین رانندگی به دلیل سرعت نامتعارف و عدم تعادل در مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش با یک دستگاه پراید تصادف کرد که به فوت یک شهروند ایرانی (به نام فراهانی و عضو بسج) انجامید." این خبری بود که هفته آخر سال گذشته توجه دستگاه سیاست خارجی دو کشور را به خود جلب کرد. پس از این حادثه پلیس تهران گزارش داد که در این حادثه منجر به مرگ شهروند تهرانی،‌ خودروی عربستانی مقصر شناخته است و کارمند عربستانی هم حامل مشروبات الکلی و هم در حال مستی در حال رانندگی بوده است.
دیپلمات مست سعودی به فاصله دو روز پس از این حادثه، قصد داشت به همراه یک دیپلمات دیگر و بدون پرداختن تاوان حادثه ای که مسبب آن بوده است از ایران خارج شود که مأموران فرودگاه بین المللی خمینی از خروج آنان ممانعت کردند. اگرچه که عربستان سعودی تا کنون هیچ پاسخی در این خصوص نداده است اما به هر روی، خانواده شهروند فقید تهرانی، باید از حقوق خود برخوردار شوند.

No comments:

Post a Comment