Wednesday, March 20, 2013

چهره خبرساز سال ۱۳۹۱ به انتخاب شما: نسرین ستوده نسرین ستوده در دفتر وکالتش در تهران نسرین ستوده، وکیل دادگستری که در سال‌های اخیر وکالت بسیاری از پرونده‌های حقوق بشری را بر عهده داشته و از دو سال پیش در زندان به سر می‌برد، به عنوان تأثیرگذارترین و خبرسازترین چهره سال ۱۳۹۱ از سوی مخاطبان رادیو فردا انتخاب شد. خانم ستوده در سالی که گذشت از سوی پارلمان اروپا به عنوان برنده جایزه حقوق بشری ساخاروف معرفی شد و گزارش‌های مربوط به اعتصاب غذای طولانی مدت او در زندان، او را به یکی از خبرسازترین چهره‌های سال ۹۱ تبدیل کرد. گزارش‌های مربوط به انتخاب چهره خبرساز سال ۹۱ را در اینجا بشنوید: گزارش آرش حسن‌نیا در مورد نسرین ستوده لیست پخشبارگذاری نسرین ستوده از نگاه دیگران


چهره خبرساز سال ۱۳۹۱ به انتخاب شما: نسرین ستوده

نسرین ستوده در دفتر وکالتش در تهران
نسرین ستوده در دفتر وکالتش در تهران

نسرین ستوده، وکیل دادگستری که در سال‌های اخیر وکالت بسیاری از پرونده‌های حقوق بشری را بر عهده داشته و از دو سال پیش در زندان به سر می‌برد، به عنوان تأثیرگذارترین و خبرسازترین چهره سال ۱۳۹۱ از سوی مخاطبان رادیو فردا انتخاب شد.

خانم ستوده در سالی که گذشت از سوی پارلمان اروپا به عنوان برنده جایزه حقوق بشری ساخاروف معرفی شد و گزارش‌های مربوط به اعتصاب غذای طولانی مدت او در زندان، او را به یکی از خبرسازترین چهره‌های سال ۹۱ تبدیل کرد.

گزارش‌های مربوط به انتخاب چهره خبرساز سال ۹۱ را در اینجا بشنوید:

گزارش آرش حسن‌نیا در مورد نسرین ستوده
نسرین ستوده از نگاه دیگران

No comments:

Post a Comment