Sunday, March 10, 2013

از فیلترینگ با راه حل Hotspot Shield با قطع شدن VPN ها، راه‌های جایگزین دیگری از طرف کاربران اینترنت در ایران مورد استفاده قرار گرفته است که یکی از آنها Hotspot Shield است. این سیستم در حقیقت برای امنیت بیشتر در زمان استفاده از اینترنت به صورت پنهان مورد استفاده قرار می گیرد و در تعریف آن آمده است به منظور استفاده از اینترنت امن در کافه ها با اینترنت بیسیم ساخته شده است تا کاربران از هکرها در امان باشند. استفاده از این نرم افزار به صورت رایگان هم قابل انجام است. در نسخه رایگان آن آگهی های گوگل برای کاربران به نمایش در می آید. این نرم افزار، محتوای اینترنتی را رمزگذاری کرده و ایمیل، پیغام های فوری، تماس های صوتی و صفحه های اینترنتی را از دسترس هکرها دور می کند و به گفته خود سازندگانش، آن رات به قیمت ارزان و بدون تجهیزات خاصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت Hotspot Shield این امکان را می‌دهد که کاربران روی این دستگاه‌ها هم بتوانند از این اینترنت استفاده کنند. این سیستم هم برای کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز و هم مکینتاش قابل استفاده است، اما لینوکسی‌ها نمی‌توانند آن استفاده کنند. تا امروز این نرم افزار، راهی خوش‌نام برای استفاده امن از اینترنت است، راهی که در ایران به عنوان مسیری تازه برای گذر از فیلترینگ استفاده می‌شود.


از فیلترینگ با راه حل Hotspot Shield


image

با قطع شدن VPN ها، راه‌های جایگزین دیگری از طرف کاربران اینترنت در ایران مورد استفاده قرار گرفته است که یکی از آنها Hotspot Shield است. این سیستم در حقیقت برای امنیت بیشتر در زمان استفاده از اینترنت به صورت پنهان مورد استفاده قرار می گیرد و در تعریف آن آمده است به منظور استفاده از اینترنت امن در کافه ها با اینترنت بیسیم ساخته شده است تا کاربران از هکرها در امان باشند.

استفاده از این نرم افزار به صورت رایگان هم قابل انجام است. در نسخه رایگان آن آگهی های گوگل برای کاربران به نمایش در می آید. این نرم افزار، محتوای اینترنتی را رمزگذاری کرده و ایمیل، پیغام های فوری، تماس های صوتی و صفحه های اینترنتی را از دسترس هکرها دور می کند و به گفته خود سازندگانش، آن رات به قیمت ارزان و بدون تجهیزات خاصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت Hotspot Shield این امکان را می‌دهد که کاربران روی این دستگاه‌ها هم بتوانند از این اینترنت استفاده کنند. این سیستم هم برای کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز و هم مکینتاش قابل استفاده است، اما لینوکسی‌ها نمی‌توانند آن استفاده کنند. تا امروز این نرم افزار، راهی خوش‌نام برای استفاده امن از اینترنت است، راهی که در ایران به عنوان مسیری تازه برای گذر از فیلترینگ استفاده می‌شود.

No comments:

Post a Comment