Thursday, April 25, 2013

از بین هاشمی و خاتمی یک نفر کاندیدا خواهد شد یک فعال اصلاح‌طلب با اشاره به دیدار هاشمی و خاتمی در هفته گذشته گفت تا دو سه روز دیگر وضعیت حضور یکی از آنها در انتخابات مشخص خواهد شد. به گزارش انتخاب هاشمی‌نژاد از فعالان اصلاح‌طلب در خصوص اینکه آیا خاتمی به انتخابات می‌آید یا خیر اظهار داشت: «دیدار با آقای خاتمی صورت می‌گیرد اما ما از ایشان انتظار داریم اگر زمینه را در انتخابات مساعد دید حتما حضور یابد.» هاشمی‌نژاد با بیان اینکه از بین هاشمی و خاتمی یک نفر در انتخابات حاضر خواهد شد تصریح کرد: از بین این دو نفر قرار شده که یک نفرشان در انتخابات حضور یابد. در رویدادی دیگر مرتبط با انتخابات ایران امروز اسفندیار رحیم مشایی گفت جایگاه احمدی‌نژاد بالاتر از ریاست‌جمهوری است. به گزارش ایسنا مشایی با بیان اینکه هیچ جایگاهی بعد از دولت دهم شایستگی ندارد که احمدی‌نژاد را در خود جای دهد گفت: «شما هر جایگاهی که برای آن تعریف کنید، احمدی‌نژاد در آن جا نمی‌شود و در واقع جایگاهی نداریم که او در آن جای بگیرد. احمدی‌نژاد اکنون نیز در جایگاه ریاست‌جمهوری نیست، بالاتر از ریاست‌جمهوری است.» وی افزود: «امروز برای ایران شخص احمدی‌نژاد یک فرصت طلایی است. دکتر احمدی‌نژاد اکنون در سطح بین‌المللی یک شخصیت بی‌بدیل و بی‌نظیر است به ویژه در جهانی که از نبود عدالت و آزادی رنج می‌برند. امروز ایشان یک شخصیت آرمانی و شهیری است که جسارت او در برابر قدرت‌های زورگو زبانزد مردم جهان است.» و در خبری دیگر هم امروز آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان و مسوول مستقیم تایید صلاحیت کاندیداها در خصوص نحوه برخورد شورای نگهبان با «افراد وابسته به جریان فتنه و انحراف» که قصد ورود به عرصه انتخابات دارند گفت: «ما با این افراد، قانونی برخورد می‌کنیم .


از بین هاشمی و خاتمی یک نفر کاندیدا خواهد شد

یک فعال اصلاح‌طلب با اشاره به دیدار هاشمی و خاتمی در هفته گذشته گفت تا دو سه روز دیگر وضعیت حضور یکی از آنها در انتخابات مشخص خواهد شد.

به گزارش انتخاب هاشمی‌نژاد از فعالان اصلاح‌طلب در خصوص اینکه آیا خاتمی به انتخابات می‌آید یا خیر اظهار داشت: «دیدار با آقای خاتمی صورت می‌گیرد اما ما از ایشان انتظار داریم اگر زمینه را در انتخابات مساعد دید حتما حضور یابد.»
هاشمی‌نژاد با بیان اینکه از بین هاشمی و خاتمی یک نفر در انتخابات حاضر خواهد شد تصریح کرد: از بین این دو نفر قرار شده که یک نفرشان در انتخابات حضور یابد.
در رویدادی دیگر مرتبط با انتخابات ایران امروز اسفندیار رحیم مشایی گفت جایگاه احمدی‌نژاد بالاتر از ریاست‌جمهوری است.
به گزارش ایسنا مشایی با بیان اینکه هیچ جایگاهی بعد از دولت دهم شایستگی ندارد که احمدی‌نژاد را در خود جای دهد گفت: «شما هر جایگاهی که برای آن تعریف کنید، احمدی‌نژاد در آن جا نمی‌شود و در واقع جایگاهی نداریم که او در آن جای بگیرد. احمدی‌نژاد اکنون نیز در جایگاه ریاست‌جمهوری نیست، بالاتر از ریاست‌جمهوری است.»
وی افزود: «امروز برای ایران شخص احمدی‌نژاد یک فرصت طلایی است. دکتر احمدی‌نژاد اکنون در سطح بین‌المللی یک شخصیت بی‌بدیل و بی‌نظیر است به ویژه در جهانی که از نبود عدالت و آزادی رنج می‌برند. امروز ایشان یک شخصیت آرمانی و شهیری است که جسارت او در برابر قدرت‌های زورگو زبانزد مردم جهان است.»
و در خبری دیگر هم امروز آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان و مسوول مستقیم تایید صلاحیت کاندیداها در خصوص نحوه برخورد شورای نگهبان با «افراد وابسته به جریان فتنه و انحراف» که قصد ورود به عرصه انتخابات دارند گفت: «ما با این افراد، قانونی برخورد می‌کنیم
.

No comments:

Post a Comment