Saturday, May 18, 2013

ادعای وزیرارتباطات درباره ارسال صداوتصویر امام زمان! مهر : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه هم اکنون با ارتقای فیبر نوری لایه های مختلف جو برای انتقال دیتای صوتی و تصویری به کار گرفته می شود، گفت: صدا و تصویر آقا امام زمان از این لایه های جدید و بالاتر از فیبر نوری برای تمام جهانیان ارسال خواهد شد. محمدحسن نامی امروز در سومین جشنواره ملی ارتباطات و فن آوری اطلاعات و پنجمین همایش ملی روابط عمومی دستگاه های اجرایی با اشاره به دستاوردهای ایران و حوزه فناوری و اطلاعات و ارتباطات به گزارش هفته گذشته اجلاس جامعه اطلاعاتی جهانی که با حضور 193 کشور در مقر سازمان ملل برگزار شد اشاره کرد و به تشریح دستاوردهای ایران و راهکارهای ارائه شده در این اجلاس جهانی پرداخت. وی از پیشنهاد ارائه اینترنت پاک در جهان به عنوان پیشنهاد ایران در این اجلاس جهانی نام برد و گفت: اینترنت در تمامی ابعاد زندگی بشر تاثیرگذار است و گفت باید جنبه های غیراخلاقی آن حذف شود این درخواستی است که یک درصد کشورهای حاکم بر اینترنت باید آن را بپذیرند. وی همچنین گفت: از آنجا که برخی از سازمان های بین المللی مانند سایت مجازی گوگل ارث تاثیر بسیاری در دنیای واقعی کشورهای در حال توسعه دارند، ایران پیشنهاد کرد که این قبیل سازمان ها باید برای جذب درآمد و کاربران کشورهای در حال توسعه مالیات پرداخت کنند.

ادعای وزیرارتباطات درباره ارسال صداوتصویر امام زمان!


مهر : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه هم اکنون با ارتقای فیبر نوری لایه های مختلف جو برای انتقال دیتای صوتی و تصویری به کار گرفته می شود، گفت: صدا و تصویر آقا امام زمان از این لایه های جدید و بالاتر از فیبر نوری برای تمام جهانیان ارسال خواهد شد.
محمدحسن نامی امروز در سومین جشنواره ملی ارتباطات و فن آوری اطلاعات و پنجمین همایش ملی روابط عمومی دستگاه های اجرایی با اشاره به دستاوردهای ایران و حوزه فناوری و اطلاعات و ارتباطات به گزارش هفته گذشته اجلاس جامعه اطلاعاتی جهانی که با حضور 193 کشور در مقر سازمان ملل برگزار شد اشاره کرد و به تشریح دستاوردهای ایران و راهکارهای ارائه شده در این اجلاس جهانی پرداخت.
وی از پیشنهاد ارائه اینترنت پاک در جهان به عنوان پیشنهاد ایران در این اجلاس جهانی نام برد و گفت: اینترنت در تمامی ابعاد زندگی بشر تاثیرگذار است و گفت باید جنبه های غیراخلاقی آن حذف شود این درخواستی است که یک درصد کشورهای حاکم بر اینترنت باید آن را بپذیرند.
وی همچنین گفت: از آنجا که برخی از سازمان های بین المللی مانند سایت مجازی گوگل ارث تاثیر بسیاری در دنیای واقعی کشورهای در حال توسعه دارند، ایران پیشنهاد کرد که این قبیل سازمان ها باید برای جذب درآمد و کاربران کشورهای در حال توسعه مالیات پرداخت کنند.

No comments:

Post a Comment